Nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i jeszcze lepsza jakość obsługi – oddział PKO Banku Polskiego w nowym formacie

Materiał informacyjny PKO Banku Polskiego
Oddział 11 PKO Banku Polskiego na krakowskim Prądniku Białym po 33 latach zmienił adres. Teraz klienci mogą korzystać z usług banku w nowoczesnym budynku Dom Wschodzącego Słońca przy ul. Bratysławskiej 2, w odległości około kilometra od poprzedniej lokalizacji. Do nowej siedziby bez trudu można dojechać komunikacją miejską – w pobliżu znajdują się przystanki tramwajowe i autobusowe. Klienci z łatwością zaparkują również swoje auta, a osoby z niepełnosprawnościami, z małymi dziećmi lub starsze bez problemu będą mogły dostać się do placówki i skorzystać z jej usług.

- Aktywnie zachęcamy klientów do korzystania ze zdalnych sposobów kontaktu z bankiem i wykonywania podstawowych operacji za pomocą aplikacji mobilnej, serwisu transakcyjnego oraz bankomatu i wpłatomatu. Obserwujemy rosnącą liczbę klientów cyfrowych, ale nie oznacza to, że nasze oddziały tracą na znaczeniu. Przeciwnie, ich rola w ostatnich latach zmieniła się. Stawiamy na doradztwo i edukację klientów. Digitalizacja, relacyjność oparta na wysokich standardach obsługi to dla nas priorytety w codziennych kontaktach z klientami. Nieustannie pracujemy nad zwiększeniem dostępności i atrakcyjności rozwiązań, które ułatwiają codzienne bankowanie. Z jednej strony rozwijamy nasze produkty i usługi, a z drugiej modernizujemy placówki. W nowej odsłonie oddziałów koncentrujemy się na hybrydowym modelu obsługi. Oznacza to, że oferujemy klientom zarówno wsparcie sprzedażowe z zakresu produktów bankowych, jak i edukacyjne, uwzględniające korzystanie z kanałów zdalnych - podkreśla Iwona Kubańska, dyrektor regionu bankowości detalicznej w Krakowie.

Ważną częścią placówki przy ul. Bratysławskiej jest stanowisko samoobsługowe, dzięki któremu klient samodzielnie bądź z pomocą doradcy zaloguje się do swojego konta w serwisie transakcyjnym iPKO i sprawdzi m.in. saldo czy historię rachunku, a także zleci przelew. Doradcy wytłumaczą, jak korzystać z nowych technologii przy zachowaniu podstawowych zasad bezpieczeństwa. Klienci dopiero wdrażający się w obsługę urządzeń samoobsługowych mogą skorzystać przy wypłacie z asysty pracownika oddziału, który pomoże przeprowadzić transakcje skutecznie i bezpiecznie.

- Przeniesienie oddziału i nowoczesne wnętrze cieszy mnie głównie z powodu lepszej dostępności dla wszystkich klientów. Nowa przestrzeń to dla nas również nowe możliwości: od stycznia obsługujemy już klientów bankowości osobistej, a od 1 lipca będziemy oferować produkty małym i średnim przedsiębiorstwom. Będziemy dążyć do tego, aby obsługa klientów, którzy już nam zaufali pozostała na niezmienionym, wysokim poziomie, a jednocześnie będziemy pracować nad pozyskaniem nowych klientów – podkreśla Ewa Hyla, dyrektor Oddziału 11 PKO Banku Polskiego w Krakowie.

Wnętrze oddziału jest przestronne, nowoczesne i przyjazne. Nie znajdziemy tu tradycyjnych ulotek i plakatów – wszystkie najważniejsze informacje o bieżącym funkcjonowaniu oddziału czy ofercie dla klientów wyświetlane są na ogólnodostępnym ekranie. Ważnym punktem dla każdego rodzica jest kącik dla dzieci – to tutaj najmłodsi klienci mogą zająć się zabawą, podczas gdy opiekunowie załatwią sprawę, z którą przyszli.

Na miejscu funkcjonują dwa nowoczesne bankomaty z funkcją wpłatomatu. Do dyspozycji klientów pozostaje 7 doradców, wspierających klientów w doborze rozwiązań finansowych najlepiej odpowiadających na ich potrzeby. W najbliższych miesiącach zespół zostanie powiększony o kolejnego specjalistę.

- Zadbaliśmy o to, aby spotkania z naszymi klientami odbywały się w dyskretnej, komfortowej atmosferze, co pozytywnie wpływa na budowanie relacji – wszystkie będą odbywały się w pokojach spotkań – podkreśla dyrektorka oddziału.

Przeniesienie i modernizacja oddziału wynikają ze zmieniających się potrzeb i preferencji klientów, którzy coraz częściej wybierają kanały zdalne (bankowość elektroniczną i aplikację mobilną oraz bankomaty i wpłatomaty) do kontaktu z bankiem. Obecnie wiele spraw bankowych możemy załatwić sami, bez wizyty w oddziale. Tych procesów, którymi można się zająć w sposób cyfrowy przybywa systematycznie, a banki cały czas pracują nad rozszerzeniem tych możliwości. W PKO Banku Polskim to proste, bezpieczne i wygodne, a jednocześnie pozwala oszczędzić czas i pieniądze. Np. wpłacając lub wypłacając pieniądze w urządzeniu należącym do banku (bankomat czy wpłatomat) klient PKO Banku Polskiego nie zapłaci prowizji. Sieć urządzeń należących do nas to prawie 3 tys. bankomatów i ponad 1,3 tys. urządzeń z funkcją wpłaty. Właściciele PKO Konta dla Młodych mają darmowe konto, bezpłatne są również wypłaty i wpłaty gotówki ze wszystkich bankomatów PKO w kraju i wypłaty we wszystkich bankomatach na całym świecie. Karta płatnicza, BLIK, płatność zbliżeniowa telefonem, Apple Pay, Google Pay, a na zegarkach Garmin Pay i SwatchPay! - to tylko część możliwości, dzięki którym w wygodny i szybki sposób zapłacimy za zakupy stacjonarne lub internetowe, a środki od razu trafiają na konto odbiorcy. Klienci banku mogą korzystać z systematycznie wzbogacanych usług bankowości elektronicznej oferowanych pod marką iPKO (bankowość elektroniczna to m.in. możliwość opłacenia online rachunków za prąd czy mieszkanie bez konieczności wizyty w placówce), jak również z aplikacji mobilnej IKO, którą można zainstalować w telefonie i korzystać z szerokiego wachlarza funkcji bankowych i płatniczych 24 godziny na dobę w dowolnym miejscu. Za pomocą IKO można sprawdzić m.in. saldo i historię rachunku, zlecić przelew na numer rachunku bankowego do dowolnego odbiorcy, spłacić zadłużenie na karcie kredytowej, założyć lokatę czy doładować telefon na kartę. Klienci mogą również skorzystać z usługi wideodoradcy, gdzie podczas rozmowy on-line można złożyć wniosek o kartę kredytową, pożyczkę gotówkową, ubezpieczenie komunikacyjne oraz otwarcie limitu w koncie. Każdy kto chce porozmawiać on-line z doradcą banku na temat oferty dla klientów indywidualnych może to zrobić bez wychodzenia z domu, siedząc wygodnie ze smartfonem w dłoni lub przed komputerem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Nowe wnętrze, cyfrowe rozwiązania i jeszcze lepsza jakość obsługi – oddział PKO Banku Polskiego w nowym formacie - Dziennik Polski

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto