Na razie ZIKiT na już zgłaszane bolączki pasażerów odpowiada krótko: Obserwujemy jak działa komunikacja po zmianach, zwłaszcza, jaki ma na nią wpływ sygnalizacja świetlna. Pierwsze korekty zostały już wprowadzone. Będziemy pracować nad optymalizacją. Nie wszystko da się przygotować przed wprowadzeniem zmian - mówi Michał Pyclik.
Uwagi można zgłaszać też w samym ZIKiT-cie. E-mailem pod adres: [email protected] lub pod numerami infolinii 12 616-74-21 lub 12 616-74-43. Ostrzegamy jednak, że trudno się dodzwonić, bo telefonuje wielu pasażerów.
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?