Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Małopolska odpaliła wielką kampanię reklamową na zimę. My pytamy o koszty

Piotr Rąpalski
Piotr Rąpalski
Wraz z pierwszymi opadami śniegu w małopolskich górach, w dniu 11 listopada wystartowała, przygotowana po raz pierwszy na taką skalę, zimowa kampania promocyjna na antenach największych ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Przedsmak tego, co w sezonie zimowym oferuje Kraków i Małopolska, można zobaczyć w Telewizji Polskiej, Polsacie oraz TVN. Widzowie tych największych stacji telewizyjnych ponad 1000 razy będą mieć możliwość obejrzenia spotów promocyjnych, które mają podkreślić zimowe atrakcje regionu i jego stolicy. Płaci Unia Europejska, ale warto zapytać o koszty i czy dzięki temu zyskamy więcej turystów, które nam je zrekompensują. Małopolska Organizacja Turystyczna wydała na to pół miliona złotych. Spoty są dwa, zobaczycie je poniżej.

W spotach ukazane zostały najbardziej kultowe atrakcje turystycznie, będące wizytówką zimowej Małopolski. Wśród nich oprócz zabytków Krakowa i jarmarku bożonarodzeniowego na Rynku Głównym, są m.in. Kasprowy Wierch, Tatrzański Park Narodowy, Jaworzyna Krynicka, Słotwiny z wieżą widokową, Kotelnica Białczańska czy termy w Białce Tatrzańskiej.

"Małopolska to blisko 60 stacji narciarskich, ponad 150 km nartostrad o różnym stopniu zaawansowania, które czekają na narciarzy i snowboardzistów. To prawdziwy raj dla miłośników turystyki aktywnej m.in. nart biegowych, skitourów, łyżwiarstwa, zimowego trekkingu czy wyścigów kumoterskich. To najlepsze miejsce na wypoczynek zimowy z dziećmi, szczególnie w zbliżającym się okresie świąteczno-noworocznym i ferii zimowych. Nie można również zapomnieć o zbawiennym wpływie ciepłych wód termalnych, wyśmienitej kuchni regionalnej oraz bardziej współczesnych smakach, a także malowniczej szacie, którą zimą przywdziewa nasz region. Małopolska, także zimą, jest rajem dla turystów zarówno tych, którzy lubią aktywny, a nawet ekstremalny wypoczynek, jak tych, którzy wolą nieco bardziej spokojne spędzanie czasu w niepowtarzalnej atmosferze królewskiego Krakowa" - pisze Małopolska Organizacja Turystyczna.

Kampania spotowa realizowana jest przez Małopolską Organizację Turystyczną w partnerstwie z Województwem Małopolskim i Miastem Kraków w ramach krajowej części projektu pn. „Małopolska cel – podróży”.

"Rezultatem tej części kampanii będzie zwiększenie rozpoznawalności Krakowa i Małopolski w kraju jako miejsc atrakcyjnych turystycznie także w okresie zimowym, a w perspektywie długofalowej – zwiększenie ilości turystów odwiedzających różne zakątki regionu" - tłumaczy MOT.

Projekt „Małopolska – cel podróży” dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania 3.3. „Umiędzynarodowienie małopolskiej gospodarki”, Poddziałanie 3.3.1. „Promocja gospodarcza Małopolski” typ E. promocja oferty gospodarczej regionu – przeciwdziałanie negatywnym skutkom epidemii COVID-19 w ramach 3. Osi Priorytetowej Przedsiębiorcza Małopolska Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.

Rozmowa w cztery oczy najlepsza dla mózgu

od 16 lat

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto