Celem akcji miała być ocena funkcjonowania Straży Miejskiej oraz usprawnienie
i dostosowanie metod pracy do potrzeb mieszkańców w przyszłości.
Przy współpracy z pracownikami naukowymi Uniwersytetu Jagiellońskiego opracowano ankietę, która została przeprowadzona w dniach od 9 do 16 marca 2009.
Zajęto się głównie trzema problemami: kampanią wizerunkową, doświadczeniami związanymi z interwencją straży oraz opiniami o Straży Miejskiej i jej funkcjonariuszach.
Obraz straży w świetle przeprowadzonej ankiety generalnie wypadł bardzo dobrze.
Wynika z niej, że z przeprowadzonych interwencji było zadowolonych około 80 proc. badanych. Problem pojawił się jedynie ze znajomością mieszkańców Krakowa z zakresu kompetencji i obowiązków Straży Miejskiej, jej numeru alarmowego, oraz zbyt małą ilością patroli na ulicach Krakowa. Liczne były też sugestie dotyczące rozszerzenia uprawnień strażników tak, by mieli oni większą możliwość interweniowania.
Zobacz też:
SPOŁECZNOŚĆ | DZIELNICE | KULTURA | SPORT |
Szokująca oferta pracy. Warunkiem uczestnictwo w saunie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?