Kampania zainicjowana wiele lat temu i organizowana pod patronatem Komisji Europejskiej prowadzona jest równolegle we wszystkich krajach UE oraz kilku krajach pozaeuropejskich.
To także doskonała okazja dla władz lokalnych do testowania i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań skutkujących poprawą komunikacji publicznej, pieszej i rowerowej. To możliwość promocji miasta jako miejsca przyjaznego środowisku naturalnemu oraz poprawie życia mieszkańców i zwiększenia atrakcyjności miasta. Zaangażowanie władz miast jest kluczem do sukcesu tego przedsięwzięcia.
Szczegółowe informacje nt. kampanii oraz zasady uczestnictwa znajdują się na stronie www.mos.gov.pl
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?