Swoją przygodę z opóźnionym autobusem do Opola opowiedziała nam pani Marta, jedna z naszych Czytelniczek.
- Autobus relacji Krynica-Wrocław, którym chciałam jechać do Opola, planowo miał odjechać ze stanowiska G2 o godzinie 10.20 - opowiada mieszkanka Krakowa. - Czekałam 10 minut, jednak autobus się nie pojawiał, z megafonów nie padła też żadna informacja o jego opóźnieniu - dodaje pani Marta.
Kobieta weszła do budynku RDA, aby sprawdzić ewentualne opóźnienie na rozkładzie jazdy, jednak na elektronicznej tablicy również brakowało jakichkolwiek informacji. - W końcu poszłam w stronę informacji - opowiada pani Marta. - Kiedy zobaczyłam, że okienko jest zamknięte, pomyślałam, że to jakiś absurd!
W końcu autobus przyjechał z 25-minutowym opóźnieniem, jednak nadal nie mogę nadziwić się brakowi profesjonalizmu na RDA - dodaje zdenerwowana Czytelniczka. - My jedynie udostępniamy dworzec, to przewoźnik powinien poinformować o opóźnieniu - mówi Marcin Wnuk, kierownik biura zarządu RDA.- Okienko informacji mogło być zamknięte, jednak w takim przypadku pomocy udzieli każdy pracownik dworca.
Przedstawiciel RDA wyjaśnia, że jedyną alternatywą jest droga geolokacja, dlatego podobnie jest na całym świecie. - Jeśli kierowca zadzwoni z trasy do naszego pracownika, poinformujemy podróżnych o opóźnieniu - dodaje Wnuk.
Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!
============11 (pp) Zdjęcie Au
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?