Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Juvenia Kraków ma nowego partnera, to dealer BMW

Jacek Żukowski
Jacek Żukowski
Od lewej: Łukasz Kołbik, Janusz Mikołajski (prezes BMW Dobrzański), Rafał Budka (prezes Juvenii) i Konrad Jarosz (trener Juvenii)
Od lewej: Łukasz Kołbik, Janusz Mikołajski (prezes BMW Dobrzański), Rafał Budka (prezes Juvenii) i Konrad Jarosz (trener Juvenii) mat. prasowe
Juvenia Kraków chce rozwijać się zarówno od strony sportowej, jak i biznesowej. Rugbyści są w ekstralidze, zespoły młodzieżowe odnoszą sukcesy w mistrzostwach Polski. Teraz Juvenia zyskała nowego partnera, którym został BMW Dobrzański – doskonale znany w Krakowie autoryzowany dealer i serwis samochodów oraz motocykli BMW. To jednocześnie połączenie dwóch ponad 100-letnich marek, dla których sport zawsze miał kluczowe znaczenie.

Umowa Juvenii z BMW Dobrzański

Początki Juvenii to 1906 rok i sportowa działalność Związku Młodzieży Przemysłowej i Rękodzielniczej. Początki BMW Dobrzański to 1919 rok, kiedy Zygmunt Dobrzański, krótko po zakończeniu I Wojny Światowej otworzył w Krakowie jeden z pierwszych warsztatów naprawy samochodów i motocykli. Jego syn kontynuował rodzinną pasję, a po II Wojnie Światowej był przez lata doskonałym kierowcą rajdowym, startującym w zawodach na całym świecie. Pasja i zaangażowanie leżało u podstaw sukcesu zarówno BMW Dobrzański, jak i Juvenii.

Teraz BMW Dobrzański i Juvenia Kraków połączyli siły, podpisując umowę o współpracy. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych znaków samochodowych, będący symbolem rzetelności, mocy, siły i jakości, znajdzie się na strojach meczowych pierwszej drużyny, na stadionie oraz na wszelkich materiałach promocyjnych.

- Aktywna obecność na rynku lokalnym to wyróżnik nowoczesnego, odpowiedzialnego społecznie biznesu. Juvenia na sportowej mapie Krakowa to marka silna i rozpoznawalna, podobnie jak spółka Dobrzański w branży motoryzacyjnej. Współpraca pomiędzy liderami swoich obszarów jest naturalnym kierunkiem rozwoju i lepszego eksponowania naszej działalności i oferty dla klientów, szczególnie miejscowych - krakusów. Współzawodnictwo, naturalnie związane ze sportem ma też wiele wspólnego z tradycjami marki BMW oraz sportowymi pasjami kolejnych pokoleń rodziny Dobrzański. Jesteśmy pewni, że poprzez wspólne działanie odniesiemy wraz z drużyną „Smoków” niejeden sukces - powiedział Janusz Mikołajski, prezes BMW Dobrzański Kraków.

Prestiżowe wsparcie dla Juvenii

Dla Juvenii, wsparcie BMW Dobrzański ma wymiar nie tylko finansowy, ale również prestiżowy, na co uwagę zwraca prezes klubu Rafał Budka.

- Bardzo cieszymy się ze nawiązanej współpracy i jesteśmy dumni, że to właśnie BMW Dobrzański została naszym partnerem - marka z najwyższej półki, od lat kojarzona z innowacyjnością i najwyższą jakością. Dwie ponad stuletnie krakowskie marki: BMW Dobrzański i Juvenia Kraków łączą siły, by wzajemnie się wspierać w dalszym rozwoju oraz osiąganiu celów biznesowych i sportowych. Wartości, które wyznajemy w rugby tj. odwaga, praca zespołowa, pasja, szacunek są uniwersalne zarówno dla sportu jaki i dla biznesu. Jestem przekonany, że nasz nowy partner wniesie zupełnie nową jakość do krakowskiej społeczności rugby – mówi Budka.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Tomasz Bajerski po meczu Abramczyk Polonia Bydgoszcz - Orzeł Łódź

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Juvenia Kraków ma nowego partnera, to dealer BMW - Gazeta Krakowska

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto