Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wariant III...

Cztery warianty Trasy Ciepłowniczej w Krakowie. Do wyboru przejazd mostem albo tunelem pod Wisłą

Wariant III



W tym wariancie trasę główną drogową zaplanowano w tunelu pod Wisłą z rozdzieleniem torowiska tramwajowego na wschodnią część terenu w ciągu ulic Saskiej i Nowohuckiej.
Początek trasy drogowej stanowić ma połączenie z planowaną Trasą Nowobagrową (przebieg w tunelu trasy drogowej) w rejonie skrzyżowania ulic Lispkiej, Golikówka, Mierzeja Wiślana, Surzyckiego. Trasa przebiegałaby obok terenów przemysłowych zlokalizowanych wzdłuż ul. Golikówka i terenów ogródków działkowych. Tuż za skrzyżowaniem z ul. Korbońskiego nastąpiłby wjazd/wyjazd do tunelu drogowego prowadzącego pod międzywalem, Wisłą, terenami przemysłowymi wzdłuż ul. Ciepłowniczej i skrzyżowaniem z ul. Nowohucką. Po przekroczeniu skrzyżowania Nowohucka/Ciepłownicza przy drodze wjazdowej prowadzącej do „Selgrosa” projektowane są wyjazdy z tunelu drogowego i trasa prowadzona jest na poziomie istniejącym. Natomiast koniec trasy stanowi węzeł al. Pokoju – rondo Dywizjonu 308.
Układ torowy w tym przypadku polegać ma natomiast na dostosowaniu istniejącego przebiegu ul. Saskiej do projektowanego torowiska tramwajowego w osi istniejącej ulicy. Początek układu drogowo-torowego wyznaczono na skrzyżowaniu Lipska-Saska. Dalej trasa prowadziłaby wzdłuż całego ciągu ul. Saskiej (skrzyżowania z ulicami: ks. Stoszki, Stróża Rybna, Płaszowską, Myśliwską, Koszykarską i Nowohucką). Torowisko projektowane jest pomiędzy jezdniami ul. Saskiej równolegle do nich. Od skrzyżowania Saska, Nowohucka, Stoczniowców trasa drogowo-torowa kontynuowana byłaby w ul. Nowohuckiej, z rozdzieleniem układu dróg i torów. Projektowany jest most dla trasy tramwajowej (obok mostu Nowohuckiego). Następnie układ torowy łączy się z jezdniami ulic Nowohucką i Ciepłowniczą na poziomie istniejącym. Wówczas trasa główna przebiega tunelem a trasa tramwajowa prowadzona jest w ciągu dróg ul. Nowohucka-rondo Dywizjonu 308.

Zobacz również

Znowu to zrobili! Bayer podtrzymał serię po golu w 97 minucie

Znowu to zrobili! Bayer podtrzymał serię po golu w 97 minucie

Wielki sukces polskiego klubu! Triumf Dekorglassu Działdowo

Wielki sukces polskiego klubu! Triumf Dekorglassu Działdowo

Polecamy

Jod na wypadek skażeń promieniotwórczych w Polsce. Takie dawki mamy przyjmować

Jod na wypadek skażeń promieniotwórczych w Polsce. Takie dawki mamy przyjmować

Czym jest plagiat? Jakie są konsekwencje plagiatowania? Rozmowa z dr Raubo

ROZMOWA
Czym jest plagiat? Jakie są konsekwencje plagiatowania? Rozmowa z dr Raubo

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta

Prezes ORLEN S.A.: Grupa ORLEN będzie przewidywalna i przejrzysta