5 z 6
Poprzednie
Następne
Cztery warianty Trasy Ciepłowniczej w Krakowie. Do wyboru przejazd mostem albo tunelem pod Wisłą
Wariant IV
W tym wariancie Trasa Ciepłownicza poprowadzona byłaby wraz z torowiskiem w tunelu pod Wisłą. Początkowo trasa drogowa oraz torowa prowadziłaby w tunelu, jako kontynuacja Trasy Nowobagrowej (jest na etapie planowania). Następnie tuż za ul. Korbońskiego zaplanowano wjazd/wyjazd z tunelu drogowo-tramwajowego. Dalej trasa drogowa w dalszym ciągu przebiegałaby w tunelu wraz z torową - obok terenów przemysłowych zlokalizowanych wzdłuż ul. Golikówka i terenów ogródków działkowych, pod międzywalem i Wisłą, terenami przemysłowymi wzdłuż ul. Ciepłowniczej aż do skrzyżowania z ul. Nowohucką. Natomiast koniec tunelu drogowo-tramwajowego wyznaczono tuż za zjazdem do „Selgrosa”. Podsumowując, tunel w tym wariancie Trasy Ciepłowniczej zaczyna się na wysokości ul. Korbońskiego, a kończy w ul. Nowohuckiej (tuż za „Selgrosem”).