Ruszająca właśnie kampania wizerunkowa Straży Miejskiej ma według ich twórców pokazać prawdziwe oblicze działania instytucji.
To pierwsze zakrojone na tak dużą skalę działanie promocyjne, chociaż wcześniej Straż Miejska podejmowała zbliżone kroki. W Podgórzu Duchackim do mieszkańców trafiły 44 tysiące pocztówek przypominających o alarmowym numerze 986.
Właśnie ten numer będzie najbardziej widoczny na wlepkach i plakatach, które już wkrótce zobaczymy w pojazdach MPK. W 2000 roku mieliśmy 22 tysiące zgłoszeń telefonicznych, w 2006 już 45 tysięcy - mówił komendant Janusz Wiaterek na dzisiejszej konferencji prasowej. - To bardzo ułatwia nam pracę, gdyż nie jesteśmy w stanie być wszędzie jednocześnie.
Kampania wizerunkowa potrwa rok. Będzie prowadzona głównie w środkach komunikacji MPK Kraków, które powierzchnię w pojazdach oddało za darmo, oraz na witrynie internetowej Straży Miejskiej.
Łączny koszt to 18,5 tys. złotych netto. Pieniądze pochodzą z programu Bezpieczny Kraków, dołożyły się też Dzielnice VII (Dębniki), IX (Lagiewniki-Borek) i XI (Podgórze Duchackie).
Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?