Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Straż Miejska się wykreuje

Redakcja
- Chcemy zerwać ze stereotypem strażnika, który zakłada blokadę na koła i wlepia mandat staruszce handlującej pietruszką - mówił dziś komendant Straży Miejskiej Janusz Wiaterek.

Ruszająca właśnie kampania wizerunkowa Straży Miejskiej ma według ich twórców pokazać prawdziwe oblicze działania instytucji.

To pierwsze zakrojone na tak dużą skalę działanie promocyjne, chociaż wcześniej Straż Miejska podejmowała zbliżone kroki. W Podgórzu Duchackim do mieszkańców trafiły 44 tysiące pocztówek przypominających o alarmowym numerze 986.

Właśnie ten numer będzie najbardziej widoczny na wlepkach i plakatach, które już wkrótce zobaczymy w pojazdach MPK. W 2000 roku mieliśmy 22 tysiące zgłoszeń telefonicznych, w 2006 już 45 tysięcy - mówił komendant Janusz Wiaterek na dzisiejszej konferencji prasowej. - To bardzo ułatwia nam pracę, gdyż nie jesteśmy w stanie być wszędzie jednocześnie.

Kampania wizerunkowa potrwa rok. Będzie prowadzona głównie w środkach komunikacji MPK Kraków, które powierzchnię w pojazdach oddało za darmo, oraz na witrynie internetowej Straży Miejskiej.

Łączny koszt to 18,5 tys. złotych netto. Pieniądze pochodzą z programu Bezpieczny Kraków, dołożyły się też Dzielnice VII (Dębniki), IX (Lagiewniki-Borek) i XI (Podgórze Duchackie).

od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto