Wdrożony system zarządzania jakością w całej placówce umożliwia sprawne i efektywne funkcjonowanie szpitala, a pacjentowi gwarantuje wysoki standard usług i możliwość szczegółowego monitorowania działań podejmowanych od jego przyjęcia aż do wypisu.
Przekazany na dzisiejszej uroczystości o godz. 11 Certyfikat obejmuje świadczenie takich usług medycznych, jak diagnostyka, leczenie, pielęgnacja, promocja zdrowia oraz profilaktyka.
Polityka jakości w szpitalach sprzyja też podnoszeniu kwalifikacji personelu, a także wytwarzaniu przyjaznej atmosfery wokół pacjenta, który czuje, że szpital jest miejscem, gdzie dobro chorego stoi na pierwszym miejscu.
Strefa Biznesu: Najatrakcyjniejsze miejsca do pracy zdaniem Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?