Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Google szkoliło w Krakowie

Aleksander Glowania
Aleksander Glowania
Kraków jest pierwszym miastem w Polsce, do którego przyjechali przedstawiciele światowego potentata internetowe, firmy Google, którzy szkolili internautów z tematyki "Google dla agencji".

- Obecność w internecie to nie tylko wielkie firmy, wielkie kampanie i znane marki. Szczególnie teraz, w czasie spowolnienia gospodarczego, małe i średnie firmy zwracają się w stronę internetu. Daje on bowiem możliwość bardziej precyzyjnego i skutecznego dotarcia do konsumentów, tym bardziej, że jest ich w sieci coraz więcej i coraz aktywniej szukają oni interesujących ich informacji, usług czy produktów - mówi Marta Jóźwiak, Communications & Public Affairs Manager Google. - To z kolei pole do popisu dla lokalnych agencji webmasterskich i interaktywnych, które potrafią uświadomić swoim klientom, że obecność w internecie może przynieść wymierne korzyści, że wydatki na reklamę w sieci można łatwo kontrolować i dokładnie mierzyć ich rezultaty, a ponadto wiele przydatnych narzędzi jest bezpłatnych.

W czwartek w Krakowie na spotkaniu z ekspertami z Google zebrało się ponad stu przedstawicieli lokalnych firm zajmujących się obsługą klientów w internecie.

Czym jest Google dla agencji?

To serwis mający budować społeczność webmasterów, agencji interaktywnych i konsultantów IT w Polsce oraz ułatwić dostęp do wiedzy o produktach i narzędziach Google. - Uczestnicy mają m.in. możliwość otrzymania darmowych kuponów na reklamę AdWords dla swoich klientów. Całodzienne szkolenia Google dla agencji, z których pierwsze odbyło się właśnie w Krakowie, są dla zarejestrowanych w serwisie firm bezpłatne - zachęca Marta Jóżwiak.

Prezentacje dotyczą tworzenia stron internetowych przyjaznych użytkownikowi i wyszukiwarce, skutecznej reklamy SEM, wykorzystywania narzędzi analitycznych oraz produktów, takich jak iGoogle, YouTube, Mapy Google i Aplikacje Google.

W najbliższym czasie zaplanowane są trzy kolejne spotkania: 26 lutego w Warszawie, 26 marca we Wrocławiu i 31 marca w Poznaniu. W przyszłości organizowane będą także szkolenia zaawansowane, a przez cały czas można się zapisywać na seminaria internetowe.

Więcej szczegółów dotyczących szkoleń w innych miasta na stronie Google dla agencji.





emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto