Polski rynek whisky wart jest ponad 860 milionów złotych i zanotował niemal 24% wzrostu wartości w porównaniu z 2011 rokiem. Chętniej kupujemy alkohole z tej kategorii, coraz częściej zwracając uwagę na ich jakość, pochodzenie i rocznik. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów segmentem whisky, marki: Grant’s, Jim Beam, Glenfiddich i Tullamore Dew organizują jedyną w swoim rodzaju kampanię promocyjno – informacyjną „Dni Whisky”.
W 53 sklepach sieci Real, przez cztery kolejne weekendy (19-20. października, 26-27. października, 2-3. listopada, 9-10. listopada) będzie można spotkać animatorów pomagających w wyborze trunku i udzielających szczegółowych informacji na temat marek objętych promocją. W czasie Dni Whisky 2012 będzie można nabyć w promocyjnych cenach szkockie whisky Grant’s i Glenfiddich, amerykański bourbon Jim Beam oraz irlandzką whiskey Tullamore D.E.W., która od niedawna dostępna jest na sklepowych półkach w nowych opakowaniach.''
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?