MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Dni Whisky 2012 w Krakowie

red.
W piątek 19 października rusza trzecia edycja kampanii promocyjnej „Dni Whisky”. Skierowana do konsumentów akcja cieszy się wielkim powodzeniem powodując wzrost sprzedaży whisky oraz zwiększenie wiedzy na jej temat.

Polski rynek whisky wart jest ponad 860 milionów złotych i zanotował niemal 24% wzrostu wartości w porównaniu z 2011 rokiem. Chętniej kupujemy alkohole z tej kategorii, coraz częściej zwracając uwagę na ich jakość, pochodzenie i rocznik. W związku z rosnącym zainteresowaniem konsumentów segmentem whisky, marki: Grant’s, Jim Beam, Glenfiddich i Tullamore Dew organizują jedyną w swoim rodzaju kampanię promocyjno – informacyjną „Dni Whisky”.

W 53 sklepach sieci Real, przez cztery kolejne weekendy (19-20. października, 26-27. października, 2-3. listopada, 9-10. listopada) będzie można spotkać animatorów pomagających w wyborze trunku i udzielających szczegółowych informacji na temat marek objętych promocją. W czasie Dni Whisky 2012 będzie można nabyć w promocyjnych cenach szkockie whisky Grant’s i Glenfiddich, amerykański bourbon Jim Beam oraz irlandzką whiskey Tullamore D.E.W., która od niedawna dostępna jest na sklepowych półkach w nowych opakowaniach.''

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto