Czy moda może stać się sztuką? [zdjęcia]
Kolekcja jesień-zima 2011/2012 to zarówno ubrania w stylu militarnym, jak i ubrania klasyczne, rozświetlane różnymi dodatkami. Wygodne, dopasowane, dobrze podkreślające sylwetkę.
Dominujące kolory w tym sezonie to "wielbłądzia wełna", ostra czerwień, szarości, granaty, słoneczny żółty oraz błękitny.
- Na polskim rynku istniejemy od lat 90. Mamy tutaj ok. 50 sklepów. Wydaje nam się jednak, że polski konsument jest coraz bardziej wymagający, stąd przywiązujemy wielką wagę do polskiego rynku - powiedział Alessandro Benetton, prezes marki.
Benetton Group istnieje od 1965 roku i jest jedną z najpopularniejszych i największych na świecie prywatnych. Obecnie Benetton ma około 6 tys. sklepów na całym świecie.
Marka Benetton kojarzona jest również dzięki kontrowersyjnym kampaniom reklamowym, które wzbudzają ogromne zainteresowanie. Jednych szokują, drugich ekscytują. Z pewnością nikt nie przechodzi obok nich obojętnie. Kontrowersyjne reklamy to głównie zasługa Oliviera Toscani, który współpracował z firmą prawie 20 lat.
Zobacz też:
- "Rynek mody w Krakowie ma się coraz lepiej" - uważa Halina Mrożek
- Szafa Sztywniary: Bez kapelusza mi łyso [wywiad, zdjęcia]
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?