Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wisła Kraków. Problemy z biletami i cateringiem. „Biała Gwiazda” przeprasza kibiców

Bartosz Karcz
Bartosz Karcz
Anna Kaczmarz
Inauguracja sezonu ekstraklasy na stadionie przy ul. Reymonta wypadła okazale jeśli chodzi o aspekt sportowy i liczbę widzów. Wisła Kraków pokonała bowiem Zagłębie Lubin 3:0, a kibice ustanowili frekwencyjny rekord pierwszej kolejki nowego sezonu. Do organizacji spotkania zdenerwowani fani zgłaszają jednak szereg uwag. Głównie do wadliwego systemu, odpowiedzialnego za wpuszczanie kibiców na stadion na podstawie biletów i karnetów. Również catering na spotkaniu z „Miedziowymi” pozostawiał bardzo dużo do życzenia.

WISŁA KRAKÓW. Najbogatszy serwis w Polsce o piłkarskiej drużynie "Białej Gwiazdy"

Wpisy w mediach społecznościowych zaczęły pojawiać się już w trakcie meczu. Jeden z kibiców pisał np., że mimo kupionego karnetu na cały sezon, na stadion wszedł w 30 minucie spotkania, zaraz pod drugiej bramce dla Wisły. W dodatku nie na podstawie karnetu, bo system nie chciał go przepuścić, a dzięki ręcznie wypisanej karteczce z pieczątką klubu.

Zapytaliśmy Wisłę, kto odpowiada za system, z którym nie tylko w poniedziałek były problemy. Już wcześniej, gdy kibice kupowali bilety i karnety, wieszał się. Rzeczniczka prasowa „Białej Gwiazdy” Karolina Biedrzycka odpowiedziała nam: - Dostawcą systemu biletowego jest firma Vector, korzystamy z oprogramowania EUROKASA, który jest kompatybilny z systemem wejść na stadion SportData.

Dodaje jednocześnie, że w klubie wiedzą o problemach i że Wisła wspólnie z Zarządem Infrastruktury Sportowej, który w imieniu Gminy Miejskiej Kraków zarządza stadionem przy ul. Reymonta, stara się wyeliminować niedociągnięcia z tym związane. Jak? Oddajmy głos Karolinie Biedrzyckiej: - Mamy świadomość, że na poniedziałkowym meczu pojawiły się problemy techniczne w funkcjonowaniu urządzeń sprawdzających bilety i karnety. TS Wisła Kraków SA wraz z Zarządem Infrastruktury Sportowej w Krakowie, działającym w imieniu Gminy Miejskiej Kraków, na bieżąco pracują nad wymianą systemu wejść na stadion, co umożliwi kibicom bardziej komfortowe korzystanie z obiektu, także za pomocą urządzeń mobilnych. Dotychczas miasto wymieniło już kołowroty na trzech trybunach stadionu i mamy nadzieję, że w najbliższym czasie uda się dokończyć rozpoczętą modernizację. Oprócz problemów z czytnikami pojawiły się też trudności z wdrażanym systemem. Dokładamy wszelkich starań, aby uniknąć problemów na środowym meczu z Napoli i kolejnych. Wszystkich kibiców zachęcamy do wcześniejszego przybywania na obiekt, aby mieć pewność zajęcia miejsca przed startem meczu. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności wynikające z problemów mających miejsce w obliczu inauguracji sezonu.

Szwankujący system odpowiedzialny za wpuszczanie kibiców na stadion to jedno. Drugim problemem był catering. Kibice denerwowali się, że przy upale, jaki panował w poniedziałek, mieli ogromne problemy z zakupem choćby czegoś do picia, bo przy otwartych punktach cateringowych tworzyły się gigantyczne kolejki. Dodajmy, że na stadion nie można wnosić swoich napojów ze względów bezpieczeństwa. W czasie meczu z Zagłębiem otwarto tymczasem niedostateczną liczbę punktów cateringowych. I trudno w takiej sytuacji dziwić się złości kibiców. Traci na tym również sam klub, bo wpływy z dnia meczowego to przecież nie tylko te ze sprzedanych biletów, ale również m.in. z cateringu właśnie. Zapytana o te problemy Biedrzycka, również nie kryje, że Wisła po poniedziałkowym meczu stara się reagować na te niepokojące sygnały.
- Trwają rozmowy z zewnętrznym podmiotem zapewniającym catering, z którym kooperujemy pod kątem obsługi kibiców na stadionie, w celu wyeliminowania podobnych sytuacji w przyszłości - wyjaśnia. - Zdajemy sobie sprawę, jak ważny jest to obszar dla kibiców, którzy spędzają przynajmniej ponad dwie godziny na stadionie. Liczymy na szybkie wyciągnięcie wniosków i poprawę już na najbliższym meczu. Będziemy nadzorować tę kwestię.

Czy w obu obszarach nastąpi poprawa, przekonamy się bardzo szybko. Już w przyszłym tygodniu Wisła rozegra bowiem przy ul. Reymonta dwa mecze, które powinny przyciągnąć na trybuny jeszcze większą publiczność niż starcie z Zagłębiem. W środę 4 sierpnia krakowianie w meczu z okazji jubileuszu 115-lecia „Białej Gwiazdy” podejmą włoskie Napoli, a w niedzielę 8 sierpnia zagrają z Rakowem Częstochowa w ramach 3. kolejki ekstraklasy.

Tutaj znajdziesz więcej informacji o Wiśle Kraków

EKSTRAKLASA 2021-22: WYNIKI, TABELA, TERMINARZ

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wisła Kraków. Problemy z biletami i cateringiem. „Biała Gwiazda” przeprasza kibiców - Gazeta Krakowska

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto