Reklama piwa "Lech" według niektórych (m.in. części polityków Prawa i Sprawiedliwości) obrażała pamięć zmarłego w katastrofie pod Smoleńskiem prezydenta Lecha Kaczyńskiego, którego doczesne szczątki spoczęły w krypcie na Wawelu (mieszczącym się niedaleko Hotelu Forum).
Wczoraj na ścianie tego samego hotelu pojawił się nowy billboard - tym razem reklamujący napój izotoniczny, którego hasło brzmi: "Ożyj i zwyciężaj". Mimo że przedstawiciele producenta napoju OSHEE tłumaczą, iż kampania prowadzona jest w wielu polskich miastach i jej hasłem jest: "Żyj i zwyciężaj", natomiast samo "O" na przedzie stanowi jedynie logo produktu, nie brak już pojawiających się głosów, iż akcja jest niesmaczną prowokacją.
Nasze dziennikarki na miejscu zebrały wypowiedzi i opinie krakowian, spacerujących bulwarami wiślanymi tuż po zawieszeniu reklamy. Możecie je obejrzeć w zamieszczonej obok sondzie wideo. Zachęcamy też do podzielenia się Waszymi odczuciami, dotyczącymi opisanej reklamy, w komentarzach pod artykułem.
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Ekstraklasa: Wisła i Cracovia | Zdrowie i uroda | Filmowy Kraków | MoDO | Inwestycje |
Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?