Choć mecz z Legią przyniósł kibicom Wisły rozczarowanie jeśli chodzi o wynik, bo „Biała Gwiazda” przegrała 0:2, to fani zapamiętają to spotkanie na długo również ze względu na piękną oprawę, jaką przygotowali.
Gdy drużyny wychodziły na boisko przed meczem, na trybunach północnej i wschodniej zaprezentowano kartoniadę, która ułożyła z w napis „Ave Wisła”. Efekt był znakomity. Przygotowanie oprawy było możliwe m.in. dzięki akcji „Tyskie – Wspieramy emocje”. Kibice Wisły zebrali ponad 40 tysięcy kapsli po piwie, dzięki czemu marka Tyskie przekazała im 40 tysięcy złotych na oprawę. Ta zaprezentowana w niedzielę, kosztowała 30 tysięcy.
Wideo
MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!