Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Krakowski Szybki Tramwaj to fikcja

Arkadiusz Maciejowski
Po kilkunastu dniach, gdy na chwilę się ociepliło, na torowisku pojawili się specjaliści. Po szczegółowej analizie inspektorzy ZIKiT zdecydowali co prawda o skróceniu odcinka, na którym tramwaje muszą zwalniać (do ok. 100 metrów), ale utrzymali ograniczenie prędkości i tramwaje nie mogą poruszać się z prędkością większą niż 20 km/godz. Nie zmienia to jednak faktu, że z nazwy "szybki" tramwaj linii 50 oraz inne linie jadące w kierunku centrum wloką się przez zepsute szyny.
Po kilkunastu dniach, gdy na chwilę się ociepliło, na torowisku pojawili się specjaliści. Po szczegółowej analizie inspektorzy ZIKiT zdecydowali co prawda o skróceniu odcinka, na którym tramwaje muszą zwalniać (do ok. 100 metrów), ale utrzymali ograniczenie prędkości i tramwaje nie mogą poruszać się z prędkością większą niż 20 km/godz. Nie zmienia to jednak faktu, że z nazwy "szybki" tramwaj linii 50 oraz inne linie jadące w kierunku centrum wloką się przez zepsute szyny. Anna Kaczmarz
Krakowski Szybki Tramwaj staje się mrzonką. Pojazdy nie dość, że bardzo często - mimo funkcjonującego systemu sterowania ruchem - grzęzną na skrzyżowaniach, przepuszczając samochody, to teraz muszą niemal zatrzymywać się i jechać wolniej niż 20 km/godz.
od 16 lat
Wideo

Policyjne drony na Podkarpaciu w akcji

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto