Zwycięski projekt pana Sebastiana Ścigalskiego z Krakowa został wykorzystany na nowej limitowanej edycji krakowskiej puszki, która trafiła właśnie do krakowskich sklepów.
Nowa edycja krakowskiej puszki Coca-Cola została wyprodukowana w ilości ponad miliona sztuk i będzie dostępna do końca bieżącego roku lub do wyczerpania zapasów.
- Chcielibyśmy serdecznie podziękować mieszkańcom Krakowa i Małopolski za wielkie zaangażowanie w konkurs Przelej Kraków na puszkę. W jego rezultacie powstała jedyna w swoim rodzaju krakowska puszka Coca-Cola przedstawiająca oko Smoka Wawelskiego. Mamy nadzieję, że przypadnie ona do gustu mieszkańcom Grodu Kraka, a turystów zainteresuje niezwykła legenda związana z postacią smoka, dodając jeszcze więcej magii temu wyjątkowemu miastu - powiedziała Beata Ptaszyńska-Jedynak, kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji Coca-Cola Poland Services.
Konkurs "Przelej Kraków na puszkę”, przeprowadzony w ramach realizowanego przez firmy z systemu Coca-Cola programu "Kraków po radosnej stronie życia”, trwał od kwietnia do czerwca 2009 roku. Pod obrady Jury zakwalifikowano 191 z prawie 250 nadesłanych prac. Projekty konkursowe miały nawiązywać do Krakowa – jego kultury, historii, teraźniejszości - oraz współgrać z hasłem firmy Coca-Cola "Kraków po radosnej stronie życia”. Decyzją Jury zwyciężył projekt puszki z "okiem smoka” otwierającym się na radosny Kraków.
Zobacz także:
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?