Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kraków: Bonarka stawia na rozwój Podgórza

Redakcja
Bonarka City Center z początkiem marca rozpoczęła nową kampanię reklamową inspirowaną Podgórzem. Teraz uruchamia konkurs grantowy, przeznaczając pieniądze na najciekawsze kulturalne lub edukacyjne inicjatywy na terenie dzielnicy.

Krakowskie centrum handlowe udowadnia tym samym, że chce jeszcze mocniej podkreślić piękno Podgórza. Organizacje pozarządowe oraz instytucje będą mogły uzyskać nawet do 10 000 złotych na realizację własnych projektów z obszaru edukacji i kultury. Działania mają być wdrażane do końca roku i mają być skierowane do lokalnej społeczności. To właśnie mieszkańcy Podgórza mają być najważniejszymi beneficjentami zgłaszanych działań.

Pieniądze można pozyskać zatem np. na zorganizowanie ciekawej jednodniowej imprezy dla młodzieży lub też cyklu zajęć pozalekcyjnych. Sfinansować można wydarzenia z pogranicza kultury i rozrywki oraz typowo edukacyjne, wyrównujące szanse uczniów mającej problemy z nauką. Ważne, by proponowane działania w rezultacie przynosiły satysfakcję podgórskiej społeczności.

Projekty oceniane będą przez specjalistów związanych z dzielnicą i mających pełną wiedzę o jej najważniejszych potrzebach. Gwarantuje to, że wybrane zgłoszenia będą najpełniej i najefektywniej odpowiadały na oczekiwania mieszkańców.

Regulamin konkursu: **Regulamin konkursu grantoweg Bonarka dla Podgorza.pdf **

Formularz zgłoszeniowy: Formularz wniosku konkurs grantowy.doc

Swoje propozycje można nadsyłać do 31 marca na adres [email protected] lub przynosić osobiście do Dyrekcji Bonarka City Center na ul. Henryka Kamieńskiego 11. Na podany wyżej adres mailowy można także wysyłać wszelkie pytania dotyczące konkursu.

Konkurs grantowy jest częścią szerokiej strategii podgórskich działań, które Bonarka City Center planuje w tym roku. Wspomniana już nowa kampania reklamowa z Małgorzatą Kożuchowską nawiązuje do mało znanych, ale fascynujących ciekawostek z historii prawobrzeżnej części miasta. Kolejne działania skierowane będą m.in. do tamtejszych szkół.

Głównym partnerem medialnym całej kampanii, w tym i konkursu grantowego jest Radio KRK FM.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto