Do Brukseli będzie mogło pojechać trzech małopolskich uczniów szkół ponadgimnazjalnych, którzy w najciekawszy sposób przedstawią wpływ inwestycji, które powstały w ramach Zintegrowanego Programu Rozwoju Operacyjnego na rozwój Małopolski.
Esej, reportaż, wywiad, a nawet fotoreportaż czy film - uczniowie mogą wybrać jedną z tych form. Ich zadaniem będzie zaprezentowanie zmian, jakie przyniosła inwestycja, wkładu, jaki wniosła ona w rozwój Małopolski oraz jej znaczenia dla mieszkańców.
Laureaci trzech pierwszych miejsc wezmą udział w wizycie studyjnej w Brukseli, zaplanowanej na połowę czerwca 2009 r. Organizatorzy pokrywają w całości koszt wyjazdu, łącznie z przelotem, zakwaterowaniem i wyżywieniem. Uczestnicy wyjazdu odwiedzą europejskie instytucje, Parlament Europejski i zwiedzą Brukselę. Opiekunowie wyróżnionych uczniów otrzymają upominki.
Do udziału w konkursie mogą zgłaszać się uczniowie szkół ponadgimnazjalnych wraz z opiekunem (nauczycielem). Prace konkursowe należy nadsyłać w nieprzekraczalnym terminie do 22 maja 2009 r. na adres: Oddział Realizacji Projektów, Wydział Zarządzania Funduszami Europejskimi, Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie, ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków, z dopiskiem "ZPORRe zmiany w Małopolsce".
Prace będą oceniane przez komisję, w której skład wejdą m.in. przedstawiciele wojewody, Kuratorium Oświaty w Krakowie i mediów.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie internetowej urzędu 2 czerwca 2009 r, a kilka dni później odbędzie się uroczyste wręczenie nagród.
Konkurs jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżet państwa w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.
Więcej informacji oraz wszystkie formularze niezbędne do zgłoszenia można znaleźć na stronie internetowej Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?