Podczas trzydniowego festiwalu zadbano o zbiórkę i recykling opakowań po napojach sprzedawanych w miasteczku, angażując w to uczestników imprezy. Akcja bardzo się sprawdziła. W festiwalowym miasteczku było po prostu czysto. Nigdzie nie zalegały puste, plastikowe czy papierowe opakowania.
Młodzież była na tyle zdeterminowana, że zbierała opakowania nie tylko po sobie, ale także po innych, którzy postanowili pozbyć się śmieci w standardowy sposób. Rekordziści przynosili nawet po 200 plastikowych kubeczków.
W zamian można było otrzymać czapeczki z daszkiem, koszulki czy torebki na zakupy, wyprodukowane również z materiałów przetworzonych np.butelek PET.
Edukację ekologiczną Coca-Cola prowadziła razem z partnerem - organizacją odzysku Rekopol. Na terenie festiwalu pojawiły się materiały informacyjne na temat segregacji odpadów, recyklingu opakowań i zorganizowano punkty ich zbiórki.
Na specjalnym stoisku Coca-Coli i Rekopolu można było nie tylko wrócić zużyte kubki, ale także uzyskać dodatkowe informacje oraz wziąć udział w konkursach związanych z ekologią.
Zobacz też:
CLMF: pierwszy dzień za nami [zdjęcia i wideo]Coke Live Music Festival: relacja na żywo z pierwszego dnia imprezyCLMF 2009: Relacja na żywo z drugiego dnia festiwalu
**
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?