Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Czy Kraków wart jest zaliczenia? [wideo]

Aleksander Glowania
Aleksander Glowania
Jedyny w Polsce koncert Lenny’ego Kravitza, 2. Festiwal Muzyki Filmowej oraz Festiwal Sztuk Audiowizualnych Art Boom - to trzy wydarzenia promujące Kraków w najnowszej ogólnopolskiej kampanii pod hasłem "Kraków wart jest zaliczenia!"

Kampania jest częścią projektu "6 zmysłów" promującego Kraków, jako miejsce wydarzeń kulturalnych na światowym poziomie. W maju i czerwcu w ramach projektu odbywają się wydarzenia z zakresu: filmu (2. Festiwal Muzyki Filmowej), fotografii (Miesiąc Fotografii w Krakowie), sztuki współczesnej (Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom) oraz muzyki (Selector Festival i wyjątkowy koncert światowej mega gwiazdy - Lenny'ego Kravitza podczas Wianków). - Nowa kampania prezentuje wszystkie te wydarzenia pod wspólnym szyldem, przedstawia je jako "konieczne do zaliczenia", gwarantujące ambitny program i rozrywkę na najwyższym poziomie - mówi Aleksandra Nalepa z Krakowskiego Biura Festiwalowego.

Jako motywy przewodnie kreacji wybrano trzy wydarzenia: 2. Festiwal Muzyki Filmowej, Festiwal Sztuk Wizualnych Art Boom i koncert Lenny’ego Kravitza. Na billboardach i citylightach w największych ośrodkach akademickich w Polsce (Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Łódź, Warszawa, Poznań i GOP) zawisły plakaty motywem Lajkonika (tradycyjnym symbolem Krakowa) i stylizowanymi postaciami: Gandalfa (nawiązującym do plenerowego pokazu "Władcy Pierścieni. Dwa Wieże" podczas 2. Festiwalu Muzyki Filmowej), Lenny’ego Kravitza (zapowiadającym jedyny w Polsce, bezpłatny koncert artysty podczas Wianków) i modelki ubranej w konstrukcję przypominającą instalację sztuki współczesnej (zachęcający do uczestnictwa w Festiwalu Sztuk Wizualnych Art Boom, 12-22 czerwca).

- Oprócz outdooru, w kampanii wykorzystano także działania z zakresu BTL. Ulotki w formie indeksu (gdzie w miejsce obowiązkowych przedmiotów do zaliczenia wpisano nazwy krakowskich wydarzeń kulturalnych) i zwolnienia lekarskiego z hasłem przewodnim "Kraków wart jest zaliczenia", podpisane przez prezydenta Krakowa Jacka Majchrowskiego, są dystrybuowane przed uczelniami i miejscami najczęściej odwiedzanymi przez studentów w całej Polsc - dodaje Nalepa. - Z kolei w akademikach pojawiły się zawieszki na drzwi z hasłem "Nie ma mnie, zaliczam w Krakowie".



A jak Wam podoba się nowa kampania KBF-u?






emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto