Bonarka City Center: nowa sezonowa kampania

MP
Bonarka City Center - nowa sezonowa kampania
Bonarka City Center - nowa sezonowa kampania mat. prasowe
Wraz z rozpoczęciem letnich wyprzedaży wystartowała nowa sezonowa kampania Bonarka City Center. Jak zawsze, w roli głównej występuje ambasadorka krakowskiego centrum, Małgorzata Kożuchowska.

Orzeźwiające – w żarze letnich zakupów. Wysoko nasycone – procentami wyprzedażowymi. Skutecznie zaspokajające pragnienie – posiadania modnych kolekcji. Takie są rabaty w Bonarce, do skorzystania z których zachęca jedna z najpopularniejszych polskich aktorek filmowych i teatralnych, Małgorzata Kożuchowska.

Gwiazda już trzeci rok z rzędu pełni funkcję ambasadorki Bonarki

Uznawana za jedną z najlepiej ubranych Polek, z wielką gracją poruszającą się po świecie szybko zmieniających się trendów nazywana jest często „współczesną ikoną mody”. Jej wizerunek doskonale współgra z modową ofertą Bonarki, szczycącą się szerokim wyborem butików znanych i lubianych marek.

Kreacja została przygotowana przez Firmę Reklamową KUC, już czwarty rok odpowiedzialną za całościową kampanię reklamową Bonarki. Tegoroczna idea kreatywna zakłada subtelny miks lokalnych motywów podgórskich ze współczesną fotografią modową. Dzięki tak oryginalnemu pomysłowi mieszkańcy Krakowa mogli oglądać już ubraną w piękną, czerwoną suknię aktorkę naciskającą na detonator (nawiązanie do wielkiego wybuchu fajerwerków w Podgórzu), czy też prezentująca się w autentycznym galicyjskim mundurze.

W letniej reklamie postawiono na minimalizm stroju Małgorzaty Kożuchowskiej

Trudno się temu dziwić, gdyż wakacyjne wyprzedaże skutecznie podnoszą temperaturę. Na szczęście są orzeźwiające rabaty, symbolicznie przedstawione pod postacią wody sodowej wytryskającej z syfonu. Jest to luźne odwołanie do działalności Antoniego Matecznego – wielkiej osobistości, która w Podgórzu odkryła źródła cennej wody mineralnej i otworzyła tu uzdrowisko.

Wszystkie rabatowe oferty, przygotowane na czas letnich wyprzedaży, odnaleźć można w stojących w Bonarce Rabatomatach – multimedialnych narzędziach pozwalających w wygodny sposób nie tylko zapoznać się z aktualnie obowiązującymi promocjami, ale i błyskawicznie je wydrukować.

Kredyt hipoteczny, to coraz większe ryzyko. UOKiK ostrzega.

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie