Twórcy Kampanii przez dziewięć miesięcy jeżdżą po Polsce i przekonują, by aktywnie dbać o swoje szczęście poprzez uporządkowanie wewnętrznego „ekosystemu” – naszych emocji, myśli, relacji z innymi, wewnętrznej energii.
W zeszłym roku w spotkaniach udział wzięło ponad 1200 osób, w tym roku w dwóch miastach Polski - już 400. Spotkanie prowadzi duet: Dagmara i Tomasz Skalscy, którzy są pomysłodawcami Akcji i od pięciu lat w swoim domu trenują Pozytywny Egoizm. Centralny punkt programu stanowią warsztaty promujące świadomy i zdrowy styl życia.
W pięciu miastach Polski (Warszawa, Wrocław, Kraków, Katowice, Sopot) dr Tomasz Skalski zabiera uczestników w inspirującą podróż w głąb siebie w trakcie, której można rozpoznać swój wewnętrzny ekosystem i zrozumieć jego złożoność, przejść przez różne stadia wewnętrznego rozwoju i odpowiedzieć sobie na pytanie czy na co dzień rozwijamy się czy dokonujemy regresji. Przez siedem godzin uczestnicy poznają narzędzia panowania nad emocjami, stresem czy wypaleniem życiowym. Otrzymują odpowiedź na pytanie: Jak radzić sobie z „wampirami energetycznymi” a także, co to znaczy traktować swoje ciało jak przyjaciela. Na spotkaniach nie zabraknie też rozciągania ciała w kilku pozycjach jogi czy technik oddechowych i relaksacyjnych.
Na zakończenie części warsztatowej zebrani uczestnicy wezmą udział w interaktywnym warsztacie "mała wielka pielęgnacja według tołpa®, czyli jak wydawać mniej na kosmetyki", prowadzonym przez kosmetolog Lidię łodzińską – Szafrańską i aktora Bartosza Woźnego.
Spotkanie zakończy się indywidualnymi poradami i zabiegami dermokonsultantek tołpa.®, oraz degustacją produktów marki Gomar Pińczów. W przerwach Uczestnicy mogą także zapoznać się z najnowszą kolekcją firmy Stegu – odpowiednią do minimalistycznych wnętrz serią Wood Collection.
Partnerzy Strategiczni Akcji ufundowali nagrody dla Uczestników: kosmetyki od marki tołpa.®, kosze z produktami marki Gomar Pińczów oraz płyta DVD z warsztatem multimedialnym z pozytywnego egoizmu. Ponadto wszyscy uczestnicy otrzymają prezenty od partnerów strategicznych Kampanii - zestawy kosmetyków o wartości 50 zł od marki tołpa.® oraz soki marki Gomar Pińczów.
Kampania w tym roku zawita jeszcze do 4 miast: Krakowa, Katowic, Trójmiasta i Warszawy.
Najbliższe spotkanie 22 czerwca w Krakowie w Klubie Lizard King ul. Św. Tomasza 11a od godziny 10.00 do 17.00
LICZBA MIEJSC OGRANICZONA, TO JEDYNE SPOTKANIE W KRAKOWIE W RAMACH KAMPANII.
Zarezerwuj miejsca:
e-mail: [email protected]
tel. 32 209 52 87 lub 723 783 471
więcej na www.pozytywnyegoizm.pl
INWESTYCJA: 37 zł
Kampania społeczna ma charakter non - profit. Opłata 37 zł przeznaczona jest na działania organizacyjne, tj. zapewnienie serwisu kawowego i przekąsek podczas wydarzenia.
Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z regionu. Zapisz się do newslettera!
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?