Przez dwa ostatnie lata Bonarka współpracowała z Małgorzatą Kożuchowską – ikoną współczesnego stylu i nowoczesnej elegancji, uznanej przez polską redakcję magazynu Glamour za kobietę dekady, bohaterkę ponad 30 okładek pism kolorowych w samym 2013 roku.
Pozytywne rezultaty ostatniej kampanii prowadzonej pod hasłem „Poczuj się wybornie” widać było w badaniach marketingowych. Dowiodły one wzrostu rozpoznawalności marki i powszechnego zadowolenia z oferty Bonarki. Takie same wnioski można wysnuć po analizie twardych danych – odwiedzalności centrum, która była o 6 proc. wyższa niż w 2012 r.
Kto podejmie się przejęcia schedy po Małgorzacie Kożuchowskiej? Jest to niewątpliwie spore wyzwanie, oczekiwania klientów są wysokie. Do obowiązków nowej gwiazdy należeć będzie nie tylko zachęcanie do jak najczęstszych odwiedzin w Bonarce, ale także prowadzenia najważniejszych imprez organizowanych w centrum handlowym.
Ciekawić może również koncepcja nowej kampanii reklamowej. W 2013 roku Bonarka zaskoczyła wszystkich, prezentując reklamę z Małgorzatą Kożuchowską występującą w podwójnej roli: jako zawsze chętnego do pomocy zakupowego asystenta oraz współczesną elegantkę. Bez wątpienia, była to kreacja odcinająca się od działań lokalnej konkurencji. Nadchodzącą kampanię przygotowała Firma Reklamowa Kuc, współpracująca z Bonarką już od trzech lat.
O nowej gwieździe można było się dowiedzieć w niedzielę 2 marca z emisji reportażu w programie „Co za tydzień!” w stacji TVN o godzinie 11.30.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?