Stolica Małopolski kusi w spocie lotniskiem Balice, hotelami, atrakcjami turystycznymi, restauracjami i instytucjami kultury. Głównym celem spotu jest jednak pokazanie Krakowa jako idealnego miejsca na organizację: kongresów, konferencji, zjazdów i targów. Głównie za sprawą nowoczesnego Centrum Kongresowego ICE Kraków.
- Dotychczas pokazywaliśmy spot podczas prezentacji w Brukseli, Londynie i Skandynawii, a także podczas targów w Barcelonie - mówi Sara Lamik z Centrum Kongesowego ICE. - W przyszłym roku planujemy: Targi w Londynie, Paryżu, Brukseli i Frankfurcie. Będzie również prezentowany organizatorom spotkań, którzy przyjadą do Krakowa na tzw. wizyty studyjne.
Spot kosztował 40 tys. złotych.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?