Tele-Fonika ujawniła w czwartek, że w trakcie negocjacji w sprawie zakupu Wisły Kraków spółka Projekt-Gmina.pl „przedłożyła listy intencyjne znanych firm z deklaracjami sponsoringowymi na łączną kwotę 9,3 mln złotych”. Problem w tym, że ta kwota jest już nieaktualna.
Niektórzy z przedstawicieli firm, których nazwy udało nam się ustalić, mają wątpliwości, czy teraz nawiązywać współpracę z Wisłą, a inni – co już poważnie niepokoi – są zdziwieni, dlaczego ich spółki są łączone z osobą nowego właściciela „Białej Gwiazdy”.
– Nie podpisywałem żadnego listu intencyjnego. Zresztą nawet nie mógłbym tego zrobić, bo takie prawo w naszej spółce przysługuje tylko prezesowi i wiceprezesowi – powiedział nam dyrektor marketingu jednego ze sponsorów piłkarskiej reprezentacji Polski, prosząc o nieujawnianie nazwiska, dopóki nie będzie tego wymagało dobro sprawy.
Czy Tele-Fonika w trakcie negocjacji została celowo wprowadzona w błąd?
Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?