Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Wisła przeprasza za skandaliczną obsługę kibica

jkl
Andrzej Banaś
"Jest nam niezmiernie przykro, że nasz kibic został potraktowany w tak niewłaściwy sposób" - napisali przedstawiciele Wisły Kraków w przeprosinach skierowanych do kibica. Fan (imię i nazwisko do wiadomości redakcji) poskarżył się na zachowanie kasjerów.

List zbulwersowanego kibica przeczytasz TUTAJ

"W imieniu pracowników Wisły Kraków SA przepraszamy Pana za niestosowne zachowanie kasjerów obsługujących kasy w Strefie kibica na stadionie Wisły Kraków. Jest nam niezmiernie przykro, że nasz kibic, który, co podkreślamy wiele razy w naszych wypowiedziach, jest dla nas bardzo ważny, został potraktowany w tak niewłaściwy sposób.

Zarząd Wisły Kraków odbył już rozmowy z pracownikami Strefy Kibica, w których przypomniał im o zasadach należytej obsługi naszych fanów. Dodatkowo wyciągnie konsekwencje dyscyplinarne wobec kasjerów.

Mamy nadzieję, że dzięki Pańskiemu zgłoszeniu i uwagom uda się nam polepszyć obsługę fanów Wisły Kraków.

Szymon Kaczmarczyk, Dyrektor Operacyjny Wisły Kraków SA
Rafał Smalcerz, Wiceprezes Zarządu Wisły Kraków SA
Jacek Bednarz, Wiceprezes Zarządu Wisły Kraków SA"

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Krakowa. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Pomeczowe wypowiedzi po meczu Włókniarz - Sparta

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto