O tym, jak ważne jest to, by przeciętny Europejczyk wiedział jak unijna polityka przekłada się na jego codzienne życie opowiadał również Robert Sołtyk, specjalista od komunikacji w Komisji Europejskiej. - Wyjście z UE Wielkiej Brytanii dało nam do myślenia. Pokazało, że same pieniądze nie wystarczą, a działania promocyjne są wciąż potrzebne. Musimy przypominać, że Unia Europejska to nie tylko pieniądze i wielkie inwestycje, ale przede wszystkim wartości, które mają łączyć - mówił.
O tym jak zapadające w Brukseli decyzje wpływają na polską gospodarkę opowiadał natomiast Piotr Szymański z przedstawicielstwa Zrzeszenia Międzynarodowych Przewoźników Drogowych. Powstało ono, by monitorować prace instytucji unijnych, które mają wpływ na regulacje dotyczące transportu i dbać o interesy polskich przewoźników.
* Projekt „InForMe - działania informacyjne w zakresie promocji Polityki Spójności przez media lokalne” realizowany jest przy wsparciu finansowym Unii Europejskiej w ramach konkursu 2017CE16BAT063 „Wsparcie środków informacyjnych dotyczących polityki spójności UE”.
Niniejsza publikacja odzwierciedla wyłącznie stanowisko autora. Komisja Europejska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek użycie zawartych w niej informacji.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?