Głównym celem akcji jest zmiana stereotypów, jakie krążą po świecie. Autorzy zamierzają bowiem przekształcić wizerunek "polskiego hydraulika" w pozytywny zlepek: rzemieślnik-fachowiec-artysta.
Krakowski projekt obejmie zasięgiem całą Polskę i będzie polegał na angażowaniu do produkcji filmowej osób pozbawionych pracy lub domu, które w jakikolwiek sposób odczuwają na sobie brzmienie kryzysu.
Już dziś wiadomo, że zatrudnieni zostaną, wyłonieni w castingach, statyści oraz osoby, które mogłyby wzmocnić ekipę techniczną filmu.
Czy połączenie problemu społecznego z kulturalnymi akcjami przyniesie skutek? Przekonamy się już wkrótce, ponieważ projekt rusza w kwietniu.
SPOŁECZNOŚĆ | DZIELNICE | KULTURA | SPORT |
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?