Zobacz też: Kraków kusi na lotniskach. Zobacz, jak i gdzie promuje się nasze miasto [zdjęcia]
Tomasz Palec (prawdziwy palec wskazujący) to student roku dyplomowego jednej z prestiżowych krakowskich uczelni wyższych opowiada o tym, jak osiągnął sukces i dlaczego wybrał Kraków.
Osią kampanii jest opowieść podzielona na filmowe, animowane odcinki. Merytoryczna narracja w viralowych filmach wskazuje na poszczególne, istotne dla młodych ludzi walory Krakowa. Warto dodać, że Tomaszowi Palcowi udzielił głosu znany krakowski aktor telewizyjny i teatralny, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie – Tomasz Schimscheiner. Kolejne odcinki filmów z Tomaszem Palcem w roli głównej można oglądać w "Tomasz Palec TV".
"Tomasz Palec wybrał Kraków", to kampania realizowana w całości w internecie, z naciskiem na media społecznościowe. Tomasz Palec ma swoje profile/konta na: Facebooku, NK.pl, Foursquare, Pinterest oraz Google+. Jest też widoczny na wybranych, popularnych wśród młodzieży serwisach dzielenia się treścią, takich jak: demotywatory.pl, kwejk.pl,wykop.pl, studentpotrafi.pl i mistrzowie.org.
Widziałeś Emilkę?
Dodatkowo od 27.06 do 11 lipca, na profilu Tomasza Palca na Facebooku odbywa się konkurs pn. "Kto widział Emilkę?" − z zagadką detektywistyczną w tle. Emilka, tajemnicza siostra Tomasza Palca to osoba niezwykle aktywna, na co dzień zajmuje ją tysiąc rzeczy. Od kilku dni Państwo Palcowie nie mogą nawiązać z nią kontaktu. Dlatego na Facebooku pojawia się apel do internautów – zachęta do "foto-safari" na ulicach polskich miast, na uczelniach, w muzeach, pubach, parkach, na stadionach.
Celem jest "wytropienie" Emilki i dostarczenie zmartwionym rodzicom dowodu (w postaci zdjęcia i komentarza, z podaniem godziny i okoliczności w jakich Emilkę zastano) na to, że ich córka ma się świetnie. Pod koniec każdego konkursowego dnia, spośród autorów nadesłanych prac będzie wybierany zdobywca jednej z 14 nietypowych, ale bardzo praktycznych nagród (np. miesięcznego zapasu zupek chińskich instant, miski do prania ręcznego z zestawem spinaczy czy 2 par ciepłych skarpet z zestawem do cerowania: białą i czarną nitką oraz igłą) – ufundowanych przez wdzięcznych rodziców, Państwa Palców. Nagrodą grand prix dla autora najciekawszej, spośród wszystkich nadesłanych prac konkursowych, będzie czytnik e-booków.
Autorem koncepcji kreatywnej kampanii i twórcą filmów viralowych jest agencja No Hau Studio Sp. z o.o. Kampanię dla Urzędu Miasta Krakowa realizuje agencja interaktywna Idealia Sp. z o.o.
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?