Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Tomasz Palec wybrał Kraków - kampania zachęcająca do studiowania w Krakowie

Redakcja
Ruszyła kampania promocyjna Krakowa, przekonująca, że warto tu ...
Ruszyła kampania promocyjna Krakowa, przekonująca, że warto tu ... www.krakow.pl
Ruszyła kampania promocyjna Krakowa, przekonująca, że warto tu studiować, rozwijać się, pracować i żyć.

Zobacz też: Kraków kusi na lotniskach. Zobacz, jak i gdzie promuje się nasze miasto [zdjęcia]


Tomasz Palec (prawdziwy palec wskazujący) to student roku dyplomowego jednej z prestiżowych krakowskich uczelni wyższych opowiada o tym, jak osiągnął sukces i dlaczego wybrał Kraków.

Osią kampanii jest opowieść podzielona na filmowe, animowane odcinki. Merytoryczna narracja w viralowych filmach wskazuje na poszczególne, istotne dla młodych ludzi walory Krakowa. Warto dodać, że Tomaszowi Palcowi udzielił głosu znany krakowski aktor  telewizyjny i teatralny, absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Teatralnej w Krakowie – Tomasz Schimscheiner. Kolejne odcinki filmów z Tomaszem Palcem w roli głównej można oglądać w "Tomasz Palec TV".

"Tomasz Palec wybrał Kraków", to kampania realizowana w całości w internecie, z naciskiem na media społecznościowe. Tomasz Palec ma swoje profile/konta na: Facebooku, NK.pl, Foursquare, Pinterest oraz Google+. Jest też widoczny na wybranych, popularnych wśród młodzieży serwisach dzielenia się treścią, takich jak: demotywatory.pl, kwejk.pl,wykop.pl, studentpotrafi.pl i mistrzowie.org.

Widziałeś Emilkę?

Dodatkowo od 27.06 do 11 lipca, na profilu Tomasza Palca na Facebooku odbywa się konkurs pn. "Kto widział Emilkę?" − z zagadką detektywistyczną w tle. Emilka, tajemnicza siostra Tomasza Palca to osoba niezwykle aktywna, na co dzień zajmuje ją tysiąc rzeczy. Od kilku dni Państwo Palcowie nie mogą nawiązać z nią kontaktu. Dlatego na Facebooku pojawia się apel do internautów – zachęta do "foto-safari" na ulicach polskich miast, na uczelniach, w muzeach, pubach, parkach, na stadionach.

Celem jest "wytropienie" Emilki i dostarczenie zmartwionym rodzicom dowodu (w postaci zdjęcia i komentarza, z podaniem godziny i okoliczności w jakich Emilkę zastano) na to, że ich córka ma się świetnie. Pod koniec każdego konkursowego dnia, spośród autorów nadesłanych prac będzie wybierany zdobywca jednej z 14 nietypowych, ale bardzo praktycznych nagród (np. miesięcznego zapasu zupek chińskich instant,  miski do prania ręcznego z zestawem spinaczy czy 2 par ciepłych skarpet z zestawem do cerowania: białą i czarną nitką oraz igłą) – ufundowanych przez wdzięcznych rodziców, Państwa Palców. Nagrodą grand prix dla autora najciekawszej, spośród wszystkich nadesłanych prac konkursowych, będzie czytnik e-booków.

Autorem koncepcji kreatywnej kampanii i twórcą filmów viralowych jest agencja No Hau Studio Sp. z o.o. Kampanię dla Urzędu Miasta Krakowa realizuje agencja interaktywna Idealia Sp. z o.o.

Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne |
Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO
| Inwestycje | Recenzje | Rowery
od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto