W praktyce oznacza to, iż pracownicy nie tylko obsługują połączenia telefoniczne, ale mogą też pomoc w osobistym rozwiązywaniu różnorodnych problemów, z którymi zwracają się mieszkańcy.
- Jesteśmy przekonani, że sześć zatrudnionych osób, które przeszły bardzo ostrą weryfikację, będzie swoją pracą służyć mieszkańcom naszego miasta w rozwiązywaniu codziennych, trudnych i uciążliwych problemów - mówi rzecznik Straży Miejskiej w Krakowie.
- Apelujemy, by na numer 986 zgłaszać wszystkie niepokojące zdarzenia lub zachowania, które mogą mieć wpływ na utratę poczucia bezpieczeństwa oraz mogą burzyć spokój i porządek publiczny wokół nas - dodaje.
Do końca 2010 roku celem Straży Miejskiej jest uruchomienie nowego, osobnego budynku z centralnym stanowiskiem dyżurnych oraz z centrum nowego systemu monitoringu wizyjnego Krakowa.
Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?