W tym roku krakowianie powitali Nowy Rok przy muzyce DJ-ów oraz Agnieszki Chylińskiej, która wystąpiła w Krakowie po raz pierwszy z repertuarem z nowej płyty. Impreza rozpoczęła się już o godz. 20.
Krakowskie Biuro Festiwalowe przeznaczyło na promocję wydarzenia 500 tysięcy złotych. Pieniądze wydano głównie na stworzenie graficznego wizerunku kampanii reklamowej oraz reklamę zewnętrzną. Bezpieczeństwa bawiących się pilnowało około dwustu profesjonalnych ochroniarzy, współpracujących z oddziałami policji i straży miejskiej.
U nas obejrzeć można galerię twarzy uczestników wczorajszej zabawy.
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?