Do korzystania z usług miejskiej komunikacji nawołują billboardy, ulotki i spot reklamowy.
Ulotki prezentowane w klubach, kawiarniach, kinach i innych miejscach publicznych, zawierają dokładną i przejrzystą mapę komunikacji nocnej z zaznaczonymi przystankami i punktami przesiadkowymi oraz wskazaniem na rozmieszczenie automatów biletowych i telebusów.
Wizerunek MPK ma także budować kilkudziesięciosekundowy film, który rozpoczyna się od hasła "Cena benzyny wzrosła do sześciu złotych dwudziestu groszy za litr..." a kończy, zapewniającym o profesjonalizmie, "Spokojnie... Już jadę". Czy nowoczesny marketing przyniesie efekty? Zapewne przekonamy się już w pierwszych podsumowaniach akcji.
Projekt jest finansowany przez Unię Europejską.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?