Spot pokazuje Kraków nie tylko jako miasto zabytków, zobaczyć w nim można migawki krakowskich wydarzeń kulturalnych o randze międzynarodowej – Misteria Paschalia, Sacrum Profanum, Miesiąc Fotografii w Krakowie.
Materiał przygotowany został bezpośrednio przez ekipę CNN przy współpracy Urzędu Miasta Krakowa. Wyświetlany będzie przez cztery tygodnie, w sumie na antenie CNN-u zobaczyć go będzie można 139 razy, z czego 65% w tzw. prime time, czyli najlepszym czasie antenowym.
Warto dodać, że kampania reklamowa Krakowa podzielona została na trzy części, dalsze jej części prezentowane będą w CNN kolejno w czerwcu i wrześniu. Koszt spotu określany jest na poziomie 200 tysięcy dolarów.
Co sądzicie o filmie promującym Kraków?
Czy oddaje on atmosfere naszego miasta?
Wskaźnik Bogactwa Narodów, wiemy gdzie jest Polska
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?