Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Poczekamy dłużej na sponsora stadionu Wisły Kraków

Piotr Rąpalski
Andrzej Banaś
Urzędnicy przesunęli termin nadsyłania ofert w konkursie na sponsora tytularnego stadionu Wisły Kraków. Zwycięska firma w zamian, za wkomponowanie jej nazwy w nazwę obiektu i liczne przywileje ma wyłożyć co najmniej 30 mln zł. Początkowo ostateczny termin wyznaczono na 15 września. Teraz jednak zostaje on przedłużony do 31 października tego roku. M.in. z powodu choroby przewodniczącej konkursowego jury, Barbary Janik, doradcy prezydenta miasta ds. sportu.

Fakty24: Zobacz najświeższe informacje z Krakowa i Małopolski!

Urzędnicy przyznają, że na razie nie wpłynęła żadna oferta, ale za to są zasypywani dopytaniami od potencjalnych sponsorów.

- Jesteśmy w pełni przekonani, że obiekt ten może stać się perłą w koronie przy budowie strategii marketingowej wielu firm - zachęcają w ogłoszeniu o konkursie miejscy urzędnicy. Umowa ma trwać co najmniej pięć lat. Pewne jest to, że w nowej nazwie stadionu, w podtytule muszą pozostać słowa "im. H. Reymana".

Zwycięska firma będzie miała wiele przywilejów. Po pierwsze wyłączne prawo do nadania oficjalnej nazwy stadionu oraz stworzenia jego logo. Będzie prezentowana we wszystkich dokumentach i materiałach promocyjnych. Będzie mogła wykorzystać wizerunek stadionu np. w swoich reklamach. Gmina umieści nazwę stadionu w minimum 20 lokalizacjach na znakach drogowych przy głównych drogach dojazdowych do stadionu i do Krakowa oraz na przystanku komunikacji miejskiej w pobliżu stadionu, a co za tym idzie zmieni się jego nazwa w rozkładzie jazdy.

Na stadionie będą mogły pojawiać się loga firmy, po jednym pod dachem trybun na każdej zewnętrznej stronie stadionu, o maksymalnej wielkości 16 na 4 metry. Do tego po jednej sztuce loga przy dwóch telebimach nad boiskiem. Znaki sponsora będą pojawiać się też w innych miejscach na stadionie, na podłogach, klatkach schodowych, bramach, korytarzach itd.

Klub Wisła udostępni sponsorowi co najmniej 30 sekund łącznego czasu emisji komercyjnej na telebimach i ekranach LCD znajdujących się we wnętrzach holi dla kibiców. 50 proc. czasu zostanie przeznaczone na emisję loga stadionu, a pozostałe 50 proc. na logo/reklamę sponsora. Pojawią się też cztery stoiska gdzie firma będzie mogła prezentować swoje produkty lub usługi. Jej logo pojawi się też na biletach.

Sponsor będzie też miał prawo pierwokupu 20 - 50 (do negocjacji) miejsc biznesowych na trybunie VIP. Zyska też prawo do korzystania z 10-20 (do negocjacji) oznakowanych miejsc parkingowych na
parkingu przy Stadionie. Gmina udostępni mu też 10-osobową lożę VIP (uzgodnioną przez strony) przez cały okres trwania umowy

Pieniądze od sponsora mogą wpłynąć do miejskiej kasy na raz lub zostać rozłożone na raty.

O tym kto wygra w konkursie zadecyduje pięcioosobowe jury w składzie:

1) Barbara Janik - Doradca Prezydenta Miasta Krakowa, Przewodnicząca Sądu
Konkursowego
2) Barbara Mikołajczyk - Dyrektor Wydziału Sportu
3) Krzysztof Kowal - Dyrektor Zarządu Infrastruktury Sportowej
4) Ewa Rosek - Menadżer koordynujący Wisła Kraków S.A.
5) Piotr Należyty - przedstawiciel Wisła Kraków S.A.

Czytaj także: Załoga z Krakowa ratuje na medal

Małopolska Wybory 2011: Zobacz wszystkich kandydatów do Sejmu i Senatu

Mieszkania Kraków. Sprawdź nowy serwis

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Krakowa. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dni Lawinowo-Skiturowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto