Bartłomiej Pawlak: Szpital Dziecięcy ciągle potrzebuje pomocy
- Przekazaliśmy 1 euro na rzecz UNICEF i organizacji Save the Children, nie tylko z każdego zakupionego pluszaka, ale ze wszystkich sprzedanych produktów z asortymentu dla dzieci, czyli mebli, dodatków oraz innych zabawek, a także z każdego dania dziecięcego w restauracji Ikea - mówi Kamila Popławska, local marketing manager IKEA Kraków.
Pracownicy krakowskiego oddziału sieci zachęcali swoich klientów do zakupu pluszowych maskotek od 2 listopada do 24 grudnia 2010 r. 1 euro od każdej z prawie 19 tys. zakupionych maskotek, zostało przekazane na program edukacyjny UNICEF-u, adresowany do dzieci z biednych rodzin na całym świecie.
W czasie trwania kampanii zbierano także pluszaki, które w środę, 16 lutego, trafiły do rąk chorych dzieci Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie-Prokocimiu.
W tegorocznej kampanii "1 euro to majątek" wzięło udział 267 sklepów IKEA na całym świecie.
Czytaj więcej o szpitalu w Prokocimiu:
Prokocim: Gorące Serce pomaga szpitalowi
Szpital w Prokocimiu: Trwa budowa nowego bloku operacyjnego
Możesz pomóc Szpitalowi Dziecięcemu w Prokocimiu
Młode pary pomagają szpitalowi dziecięcemu
Pierwsza taka operacja w Polsce
Prawnicy pomagają dzieciom w szpitalu w Prokocimiu
Ruszyła charytatywna akcja "O Zdrowie Dziecka"
Orkiestra Owsiaka wesprze szpital w Prokocimiu [wideo]
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?