"Biała Gwiazda" wygrywa pierwszy mecz kontrolny. Wisła - Litex 2:1
W ostatnich trzech miesiącach (od marca do maja 2011) najwięcej pisało się o Lechu Poznań (10,5 tys. publikacji), Cracovii (9,1 tys.) i Legii Warszawa (9,1 tys.). Niewiele mniejszą uwagę mediów przykuwał aktualny mistrz Polski - Wisła Kraków (8,5 tys.) oraz Polonia Warszawa (7,4 tys.) - wynika z badań Polska Piłka prowadzonego przez "Press-Service Monitoring Mediów". Uwagę zwraca fakt, że w czołowej piątce znalazły się jedynie kluby z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.
Im więcej piszą, tym lepiej
Wystarczy wspomnieć, że gdyby tylko w maju Cracovia chciała wykupić powierzchnię reklamową równą powierzchni tekstów, które napisali o niej dziennikarze, musiałaby wyłożyć ponad 26 mln złotych. Najniższy ekwiwalent reklamowy spośród klubów ekstraklasy osiągnęły Arka Gdynia i GKS Bełchatów (poniżej 11 mln).
Suma publikacji prasowych i internetowych pięciu najbardziej medialnych klubów Ekstraklasy od marca do maja 2011
Badanie Polska Piłka przeprowadzone zostało na podstawie monitoringu 1100 tytułów prasy ogólnopolskiej i regionalnej oraz 20 najpopularniejszych portali internetowych. W maju 2011 przeanalizowano 16,5 tys. publikacji. Łącznie od początku badania - czyli od 1 marca 2010 do 31 maja 2011 analitycy wzięli pod uwagę ponad 183 tys. informacji.
Zobacz też:
Straus, Nykiel i Krieger zaprezentowani w Cracovii
Losowanie Ligi Mistrzów: Wisła zagra ze Skonto Rygą
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?