Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Photo Day 11.0 na staktu Nimfa: Regulamin konkursu, nagrody, informacje

Aleksander Glowania
Aleksander Glowania
21 maja o godzinie 10.00 startujemy z kolejny Photo Day'em. ...
21 maja o godzinie 10.00 startujemy z kolejny Photo Day'em. ... Autor: fot. Marek Gwóźdź. Obróbka Angelika Witkowska
21 maja o godzinie 10.00 startujemy z kolejny Photo Day'em. Sprawdźcie wszystkie potrzebne informacje!

Photo Day 11.0 w pigułce. Co gdzie i jak?



Photo Day 11.0 - jak wziąć udział w konkursie?

Pochwalcie się swoimi zdjęciami, zrobionymi podczas podróży statkiem. Następnie wybierzcie trzy fotografie, które wezmą udział w konkursie i zamieśćcie je na swoim blogu w MM-ce. Nieprzekraczalny termin to czwartek, 26 maja, godz. 24.00.

Z przysłanych przez Was fotografii utworzymy serwis konkursowy, w którym będziecie mogli obejrzeć wszystkie zdjęcia, jakie zostały do konkursu zgłoszone.

Po zebraniu wszystkich nominacji, nagrody przyzna jury, którego skład ogłosimy w tym miejscu, nie później niż dzień przed zaplanowanym Photo Day'em.

Szczegółowy harmonogram konkursu wygląda następująco:

  • 21.05.2011: Plener fotograficzny Photo Day 11.0

  • 21-26.05.2011: Zgłaszanie prac konkursowych

  • 30.05.2011: Ogłoszenie wyników na łamach portalu MM Moje Miasto

Photo Day 11.0 - jakie nagrody można wygrać?

Główną nagrodą w konkursie będzie do wyboru: Kurs Fotografii Cyfrowej albo Kurs Photoshopa, ufundowany przez Akademię Fotografii. Opisy obu kursów znajdziecie poniżej.

Tradycyjnie już, autorzy nagrodzonych fotografii, otrzymają też wielkoformatowy wydruk swojego zdjęcia, ufundowany przez XXL Foto:

  • 1 miejsce - fotoplakat w rozmiarze 100x70 cm
  • 2 miejsce - fotoplakat 60x40 cm
  • 3 miejsce - fotoplakat 60x40 cm

Kurs Fotografii Cyfrowej

Kurs przeznaczony jest dla posiadaczy cyfrowych aparatów fotograficznych (bądź osób mających w planach taki zakup), chcących robić dobre i ciekawe zdjęcia o różnorodnej tematyce. Podczas zajęć uczestnicy poznają wszystkie możliwości oferowane przez cyfrowe systemy fotografii i obróbki obrazu. Program kursu pomaga odpowiedzieć na wiele pytań, nurtujących miłośników fotografii:

  • Czy można fotografować pod słońce i jak to zrobić, żeby nie uszkodzić matrycy aparatu?

  • Dlaczego zdjęcia wychodzą zbyt niebieskie albo zbyt czerwone?

  • Jak uzyskać efekt rozmycia na zdjęciu?

  • Czy powinniśmy fotografować z lampą błyskową na zewnątrz w słoneczny dzień?

  • Jak ciekawie skomponować zdjęcie grupowe, portret, krajobraz czy martwą naturę?

Kurs Photoshopa

Kurs skierowany jest do fotografów, ilustratorów, projektantów oraz osób nie posiadających wykształcenia plastycznego, chcących jednak poznać możliwości najsłynniejszego programu do obróbki obrazu (Adobe Photoshop). Kurs obejmuje naukę narzędzi i pojęć związanych z obróbką obrazu cyfrowego, wchodzących w skład umiejętności fotoedytora, retuszera, fotomontażysty. Obejmuje podstawy postprodukcji fotograficznej.

Zajęcia odbywają się w pracowni komputerowej z wykorzystaniem projektora multimedialnego. Każdy z uczestników kursu ma możliwość pracy na samodzielnym stanowisku, wyposażonym w profesjonalny sprzęt firmy Apple. Pracownia komputerowa wyposażona jest w drukarki fotograficzne: dziewięcioatramentową HP Photosmart 8750 oraz HP Photosmart Pro B9100, skaner NIKON LS-50ED oraz projektor SANYO.

Współorganizator pleneru Photo Day 11.0 i sponsor nagród - Akademia Fotografii

Akademia Fotografii jest niepubliczną instytucją szkoleniową prowadzącą działalność w zakresie edukacji fotograficznej. W Warszawie działa od 2003 roku, w Krakowie od 2007, natomiast od roku 2009 także w Poznaniu.

Akademia Fotografii to wyjątkowe miejsce, które daje słuchaczom solidnie ugruntowane umiejętności i szeroką wiedzę z zakresu fotografii traktowanej zarówno jako zawód, jak i dziedzina sztuki.

Wybitni wykładowcy współtworzący sukces szkoły, w oparciu o wieloletnie doświadczenie, gwarantują najwyższy poziom nauczania. Wśród prowadzących zajęcia znajdują się największe osobowości polskiej fotografii i sztuki. Natomiast pracownie wyposażone w nowoczesny i profesjonalny sprzęt, zapewniają kompleksowe poznanie technik fotograficznych.

Photo Day 11.0 - kto zasiądzie w Jury?

Przedstawiciele Akademii Fotografii wybiorą zwycięzcę nagrody głównej:

  • Ela Żubrowska

wykształcenie:
Instytut Fotografii Twórczej, Opava
Psychologia i prawo na Universite de Savoie
Akademia Fotografii

wystawy i festiwale:
sierpień 2010 - Festiwal Fotografii Młodych, Jarosław
grudzień 2009 - Filharmonia Narodowa, Gdańsk
listopad 2009 - Fotopolis Expo, Warszawa
maj 2009 - Cudowne Lata Cafe, Kraków
styczeń 2008 - Altered Estetics, Minneapolis, USA

  • Jarek Praszkiewicz

wykształcenie:
Akademia Fotografii

doświadczenie zawodowe:
Fotoreporter prasowy
współpraca z agencjami :
- ASSOCIATED PRESS
- Forum,
- Glinka-Agency

  • Borys Makary

wykształcenie:
Mgr ekonomii

doświadczenie zawodowe:
Wykładowca ekonomii.
Założyciel akademickiego klubu fotograficznego FOTOWYŻ.
Współwłaściciel międzynarodowej agencji WINNOW Photo.


Photo Day 11.0 - szczegółowy regulamin konkursu:

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem Konkursu "Photo Day 11.0" jest Redakcja MM Moje Miasto Kraków (Media Regionalne sp. z o.o.)

2. Celem Konkursu "Photo Day 11.0" jest wybór najciekawszego zdjęcia z Photo Day’a 11.0 na statku Nimfa, który odbędzie się 21 maja 2011 r.

§ 2 Warunki konkursu

1. Uczestnicy

a) W Konkursie "Photo Day 11.0" mogą wziąć udział uczestnicy akcji Photo Day na terenie statku Nimfa w dniu 21.05.2011 r.

b.) W Konkursie mogą brać udział wyłącznie zdjęcia zrobione podczas akcji " Photo Day 11.0" na terenie statku Nimfa w dniu 21.05.2011 r.

c.) W Konkursie "Photo Day 11.0" nie mogą brać udziału pracownicy i współpracownicy firmy Media Regionalne sp. z o. o. i spółek zależnych oraz członkowie ich rodzin.

2. Zasady uczestnictwa

a) Warunkiem uczestnictwa w Konkursie "Photo Day 11.0" jest dodanie trzech konkursowych fotografii do wpisu do bloga na portalu MM Moje Miasto Kraków. Nieprzekraczalny czas wysłania zdjęć biorących udział w Konkursie mija w czwartek, 26 maja, o godz. 24.00.

b) Punktacja i wybór zwycięzców przez Jury

Jury konkursowe składa się z osób wskazanych przez organizatorów. Organizatorzy zobowiązują się podać do publicznej wiadomości skład Jury przed 21.05.2011r. Zadaniem Jury jest wskazanie osób, które zgłosiły swoje prace do Konkursu i otrzymają nagrody. Uzasadnienie werdyktu Jury jest jawne i zostanie opublikowane na łamach portalu MM Moje Miasto Kraków.

Jury może zdyskwalifikować uczestnika Konkursu, który złamał postanowienia niniejszego regulaminu.

c) Harmonogram Konkursu jest następujący:
21.05.2011 r. - plener fotograficzny Photo Day 10.0
21-26.05.2011 r. - zgłaszanie prac konkursowych
30.05.2011 r. - ogłoszenie wyników Konkursu

§ 3 Nagrody

a) Zwycięzcami Konkursu będą osoby wyłonione przez konkursowe Jury.

b) Organizatorzy wręczą nagrodę główną i dla dwóch kolejnych osób, wybranych przez Jury.

c) O przyznaniu nagrody i sposobie odbioru nagród laureaci Konkursu dowiedzą się drogą mailową. Wiadomość e-mail o wygranej zostanie wysłana na adres podany przez Uczestnika podczas rejestracji w portalu MM Moje Miasto Kraków.

§ 4 Postanowienia końcowe

1. Udział w Konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez osoby uczestniczące zgody na przetwarzanie przez organizatora ich danych osobowych na potrzeby Konkursu oraz w celach marketingowych organizatora zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz.U. Nr 133 poz.833 z póz. zm.

2. Zgłoszenie zdjęć do Konkursu poprzez publikowanie ich w blogu MM Moje Miasto Kraków jest równoznaczne ze zgodą ich Autora na udzielenie niewyłącznej, nieodpłatnej licencji do ich wykorzystania w celach niekomercyjnych i komercyjnych (w tym reklamowych) przez Krakowską Żeglugę Pasażerską oraz MM Moje Miasto Kraków.

3. Uczestnicy Konkursu zobowiązani są do przestrzegania poniższych zasad:

a) stosowania się do ogólnie pojmowanych zasad fair play w grach i konkursach;

b) udział w Konkursie oznacza akceptację warunków Konkursu i Regulaminu, którego ostateczna interpretacja należy do organizatorów Konkursu. Żadne odwołania nie zostaną uwzględnione.

4. Niniejszy Regulamin dostępny jest do wglądu w siedzibie Organizatora Konkursu w Krakowie na ul. Ariańskiej 18/4.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu w każdym czasie bez powiadomienia Uczestnika i bez podania przyczyny.

6. Organizator zastrzega sobie (bez podania przyczyn) możliwość odwołania Konkursu, unieważnienia jego wyników w całości lub w części oraz zmiany podanych terminów.

Udostępnij artykuł na
Facebooku




Informator MM:Teatry | Policja | Noclegi | Kościoły | Rozkład MPK | Wyniki Lotto |
Baseny i kąpieliska | Hot spoty | Plan miasta
| Kina
w Krakowie
| Pogoda
w Krakowie


Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne |
Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO
| Inwestycje | Recenzje | Rowery
od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto