W ramach kampanii zawiśnie 30 trójwymiarowych nośników wielkoformatowych w województwach mazowieckim, śląskim i świętokrzyskim.
Małopolska to nie tylko Kraków
Billboardy staną także w Małopolsce, żeby zachęcić turystów do odkrywania ciekawych miejsc regionu. - To naturalne, że Małopolskę rozsławiają w dużej mierze te największe, najbardziej znane miejsca na turystycznej mapie, jak Kraków czy Wieliczka. Niemniej jednak, bardzo zależy nam na utrwalaniu marki regionu, w którym kryje się przecież szereg innych, wartych odwiedzenia atrakcji - tłumaczy Elżbieta Kantor, dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego.
Czerwone korale na salonach
Sznur korali jako element reklamowy ma symbolizować mnóstwo atrakcji jakie region ma do zaoferowania. Jest to także rozpoznawalny i dobrze kojarzony symbol. Podobno czerwona błyskotka tak się podoba, że generał Bieniek - z dowództwa NATO w Wirginii - dostał zamówienie na 50 par korali dla żon dowódców z całego świata.
Koralowe inspiracje
Wielkoformatowa reklama to tylko cześć kampanii promocyjnej. Ponadto rozdawane będą wlepki z kodami QR zachęcającymi do odwiedzenia portalu turystycznego visitmalopolska.pl. Motyw korali będzie spoiwem wszystkich podjętych działań. - Koral Małopolski połączy ludzi w ramach interaktywnych telemostów, Koralowy Kamper dotrze do najciekawszych zakątków regionu, w zaskakujący sposób zaprosimy na zimę i na narty do Małopolski - wylicza dyrektor Elżbieta Kantor.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?