Firma Serco wygrała kontrakt na świadczenie obsługi klienta dla linii lotniczej easyJet w 2012 roku, podejmując się administracji oraz zarządzania obsługą klienta wliczając w to również wewnętrzną oraz zewnętrzną obslugę. Nowo tworzony zespoł będzie dostarczał serwis w języku portugalskim – będzie to szósty język, w którym serwis jest dostarczany z Polski, poza istniejącymi już hiszpańskim, francuskim, niemieckim, włoskim oraz angielskim.
„Jesteśmy dumni mając możliwość ogłoszenia powstania zespołu portugalskiego oraz tym samym poszerzenia zakresu świadczenia obsługi klientów linii lotniczych easyJet z całego świata” - opowiada Małgorzata Raniszewska, Dyrektor Personalny oddziału Serco w Polsce. „Poza wyjątkowymi umiejętnościami językowymi, poszukujemy osób ambitnych i dojrzałych, posiadających doświadczenie oraz gotowaość do wypełniania założonych przez klienta celów. Jest to świetna okazja dla osób zmotywowanych, posiadających doskonałe zdolności komunikacyjne oraz zdolność do świadczenia najwyższej jakości obsługi klienta w nowo tworzonym świetnym zespole”.
Nowym pracownikom zostanie zaoferowane stanowisko Doradcy ds. Obsługi Klienta, na którym będą oni odpowiedzialni za pomoc w organizacji podróży klientów linii lotniczych easyJet. Poza umową o pracę oraz dodatkowymi benefitami socjalnymi pracownikom zostanie zagwarantowane szkolenie wprowadzające, a także szereg możliwości rozwoju ich kwalifikacji zawodowych. W związku z dynamicznym rozwojem sektora turystycznego oraz centrum operacyjnego Serco w Krakowie, nasi pracownicy będą mieli wiele możliwości na awans. Oprócz wspomnianego wyżej stanowiska Serco oferuje zatrudnienie na stanowiskach specjalistycznych oraz menadżerskich.
“Pozytywna postawa, zaangażowanie oraz chęć do pracy z klientami są dla nas ważniejsze niż wcześniejsze doświadczenie”, mówi Małgorzata. „Jeśli chcesz być częścia wspaniałego zespołu, skontaktuj się z naszym zespołem rekrutacji lub odwiedź naszą stronę internetową lub nasz profil na Facebook’u.”
Zespół rekrutacji: [email protected]
O Serco
Serco jest międzynarodową firmą usługową, która łączy ze sobą wiedzę handlową z głębokim etosem usług publicznych. Na całym świecie udoskonalamy istotne usługi poprzez zarządzanie ludźmi, procesami, technologią oraz zasobami by zapewnić efektywne działanie. Doradzamy politykom, projektujemy innowacyjne rozwiązania, łączymy systemy i – co najważniejsze – dostarczamy to wszystko społeczeństwu. Biznes outsourcingowy Serco oferuje transformacyjne rozwiązania zarządzania klientami w celu sprostania wymaganiom dzisiejszego wielokanałowego środowiska usługowego.
Ponad 60 tysięcy pracowników jest zaangażowanych we współpracę z klientami, tworzać ponad 90 milionów kontaktów w 40 językach na całym świecie. Międzynarodowa platforma usługowa firmy Serco jest zlokalizowana w 13 krajach i 100 lokalizacjach na całym swiecie, umożliwiając zaoferowanie całkowitej elastyczności odnośnie lokalizacji, dostarczenia usługi oraz technologii.
Jako dynamiczna, globalna firma usługowa, nasi pracownicy mają nie tylko wiedzę na temat rynków, ale i znają najlepsze praktyki i technologie aby przekroczyć oczekwania klientów. Posiadamy wizję oraz determinację aby dostarczyć nowatorskich rozwiązań biznesowych oraz ustawić najwyższe standardy na rynkach, na których świadczymy usługi.
Więcej informacji znajdziesz pod adresem: www.sercoglobal.com
Śledź nas na Twitterze: @sercoglobal, oraz szukaj na #sgsinsight
Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?