Nowe marki, plac zabaw i strefy wypoczynku - nowe oblicze Galerii Krakowskiej na 10 urodziny

mat. pras.
Tegoroczna jesień to dla Galerii Krakowskiej niezwykły okres. W związku ze swoimi 10. urodzinami, Galeria zyska nowe oblicze. W Centrum pojawią się nowe marki, także z sektora premium m.in. Rolex, Tommy Hilfiger, Laurel, Kiko Milano, O’Bag, Gant, Mohito czy Sinsay. Ponadto Galeria wprowadza zmiany na pasażach, interaktywny plac zabaw, strefy wypoczynku, selfie box czy nowoczesne infokioski. A to nie wszystko...

Galeria wprowadza marki z sektora premium, które do tej pory nie były dostępne w Krakowie. Klienci będą mogli zrobić zakupy w takich salonach jak Tommy Hilfiger czy Rolex. Powstanie także flagowy sklep Guess. Wszystkie fanki włoskiej firmy KIKO MILANO będą mogły już w listopadzie kupić nowoczesne i profesjonalne kosmetyki do makijażu oraz pielęgnacji twarzy i ciała. Jest to pierwszy salon tej marki w Krakowie.

O’Bag, Original Marins, czyli włoska marka z dziecięcymi ubraniami, Laurel czy Gant – to kolejne sklepy, które będą dostępne tylko w Galerii Krakowskiej. Także Green Cafe Nero, popularna kawiarnia, z której do tej pory mogli korzystać jedynie mieszkańcy Warszawy, zdecydowała się zawitać w Galerii. Ciągły rozwój oferty Galerii Krakowskiej daje klientom coraz większe możliwości wyboru produktów.

Wśród nowych najemców w Galerii Krakowskiej znaleźli się: Chantelle, Gant, Green Cafe Nero, Grycan, Guess, Hebe, Kakadu, Kiko Milano, Laurel, Liu Jo, Mc Arthur, Mohito, Motive&More, O’Bag, Original Marines, Perfect Body Center, Próchnik, Rabarbar, Rainbow Tours, Rolex, Sevi Kebab, Sinsay, Tally Weijl, Tommy Hilfiger i Up 8.

Galeria Krakowska uatrakcyjni pasaże poprzez doświetlenie oraz odświeżenie określonych części. Warto zaznaczyć, że kolorystyka pozostanie bez zmian. Dodatkowo będą bardziej zaakcentowane wejścia z parkingu do pasażu, a dojście do nich będzie łatwiejsze i bardziej rozpoznawalne. W następnym etapie Galeria planuje również podniesienie funkcjonalności parkingu, czyli zmianę systemu sygnalizacji oraz zajętości miejsc. Prace będą odbywały się w nocy, tak żeby w żaden sposób nie wpływało to na funkcjonowanie centrum.

Podczas zmian nie mogło zabraknąć poszerzenia oferty Galerii o tzw. nowe media. Na pasażach zostały ustawione nowoczesne infokioski, które posiadają interaktywne plany pasażu połączone z pełną informacją na temat oferty sklepowej i promocji. Stąd też Galeria rozciągnęła strefę Wi-Fi na wszystkie pasaże, parking oraz część placu Jana Nowaka-Jeziorańskiego.

Galeria Krakowska wprowadziła nową aplikację mobilną. Klienci znajdą w niej pełny katalog sklepów i punktów usługowych z innowacyjną nawigacją, oznaczanie pozycji samochodu na parkingu oraz wytyczanie trasy od niego i z powrotem, a ponadto interaktywny, trójwymiarowy plan galerii. Dzięki temu rozwiązaniu można sprawdzić informacje o nowych markach, kolekcjach i promocjach, powiadomienia o wydarzeniach oraz dane kontaktowe i wskazówki dojazdu. Aplikacja posiada nie tylko udoskonalony, wygodny i estetyczny interfejs, ale także jest zgodna z najnowszymi wersjami systemu.

W Galerii Krakowskiej pojawił się również selfie box, dzięki czemu klienci mogą bezpłatnie zrobić sobie śmieszne, pamiątkowe zdjęcia. Pojawią się także strefy wypoczynku dla klientów. Będą oni mogli odpocząć podczas zakupów, naładować smartfony bądź skorzystać z zamontowanych tabletów z dostępem do Internetu. Galeria Krakowska planuje tam również stworzenie strefy gier interaktywnych.

Bardzo często Galerię Krakowską wybierają rodziny z dziećmi, aby wspólnie spędzić czas wolny. Atrakcyjne wydarzenia i udogodnienia dla najmłodszych klientów sprawiły, że Galeria co roku otrzymuje tytuł Miejsca Przyjaznego Dzieciom. To właśnie z myślą o potrzebach maluchów zostanie stworzony interaktywny plac zabaw.
W specjalnie do tego celu przeznaczonym miejscu, z rzutnika wyświetlana będzie projekcja atrakcyjnych dla dzieci gier. Maluchy będą miały okazję m.in. poszukać skarbu czy nauczyć się łowienia ryb! Oprócz tego dla dzieci w wieku od 8 do 12 lat Galeria przygotuje monitor touch screen z przygotowanymi ciekawymi i edukacyjnymi grami.

Nie bez powodu Galerię wybierają rodziny z dziećmi. Do dyspozycji rodziców w tej chwili są już dwa pomieszczenia dostosowane do potrzeb najmłodszych klientów. Na poziomie +1 Galeria przygotowała nowoczesny pokój z wszelkimi udogodnieniami i akcesoriami potrzebnymi rodzicom podczas przewijania, karmienia bądź pielęgnacji dziecka. Pokój wyposażony jest w umywalkę, zlewozmywak, podgrzewacz, mikrofalówkę, podajnik papieru i oczywiście przewijak. W pomieszczeniu znajduje się także sprowadzony z Włoch unikalnie wyprofilowany fotel dla zapewnienia najwyższego komfortu dla mamy i dziecka podczas karmienia.

Dodatkowo jedna z toalet na poziomie –1 została rozbudowana i część przeznaczona na pokój rodzinny ze specjalnie wydzielonym miejscem do przewijania, podgrzewaczem itd.

Nowa odsłona food courtu

Nowoczesne lampy, designerskie krzesła i kolorowe stoliki – to główne elementy wyposażenia strefy restauracyjnej Galerii Krakowskiej, która została odświeżona w zeszłym roku. Nowa aranżacja food courtu pozwoliła stworzyć miejsce, gdzie ponad pół tysiąca gości może wygodnie zjeść lunch, porozmawiać lub odpocząć podczas zakupów.

Strefa restauracyjna zyskała większą przestrzeń i większą liczbę miejsc dla klientów (liczba miejsc siedzących wzrosła o 120). Nowy wystrój utrzymany jest w kolorach nawiązujących do pawiego pióra – fioletowym, zielonym, niebieskim i pomarańczowym.

W części gastronomicznej pojawiło się prawie pół tysiąca nowoczesnych lamp, ponad dwieście kolorowych stolików oraz niemal sześćset designerskich miejsc siedzących. Dzięki zmianom udało się stworzyć przestrzeń, w której można wygodnie zjeść posiłek lub odpocząć podczas zakupów.

Wystawa historycznych zdjęć

Z okazji swoich 10. urodzin Galeria Krakowska chce zabrać krakowian w podróż do przeszłości. Dzięki wystawie archiwalnych i współczesnych zdjęć „Galeria Krakowska – wczoraj i dziś” w dniach od 13 do 30 października będzie można zobaczyć, jak ta przestrzeń zmieniała się w ciągu wieku oraz jakie funkcje spełniała przez te lata. Wystawa podzielona będzie na 3 połączone ze sobą części: kontekst historyczny miejsca, okres PRL-u oraz zdjęcia po roku 1989 aż do współczesności.

10. urodziny Galerii Krakowskiej

Na początku listopada (w dniach 4 – 6.11.2016 r.) Galeria Krakowska zaprasza wszystkich mieszkańców na swoje 10. urodziny. W programie wydarzenia znajdą się między innymi metamorfozy klientek, które przeprowadzi Joanna Horodyńska i Tomasz Jacyków. Oczywiście nie zabraknie także urodzinowego tortu oraz innych smakołyków. Ich przygotowaniem zajmą się uczestnicy finału IV edycji MasterChefa, czyli Damian Kordas i Adam Kozanecki.

Z tej okazji najemcy Galerii przygotują na te dni specjalne rabaty. Nie można nie wspomnieć, że użytkownicy portalu Facebook będą mieli okazję znaleźć się na okładce magazynu Inspiracje. W urodzinowy weekend na Rynku Głównym pojawią się balony, w których ukryte zostaną niespodzianki – słodkie upominki i bony zakupowe.

Uwaga na chińskie telefony

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie