Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Nasze Smaki i Pilos na celowniku. Rząd uderzy w Biedronkę i Lidla, by wzmocnić polskie marki i polskich producentów. Czy to dobry pomysł?

Polski producent ma wybór: sprzedawać 10 tysięcy jogurtów dziennie w swoim macierzystym regionie, czy milion w całym kraju i drugi milion na eksport. Współpraca z sieciami pozwala mu rozszerzyć produkcję i urosnąć. Z drugiej strony – nie zarabia na tym, na czym w świecie zarabia się najlepiej – czyli swojej silnej marce. Nie wzmacnia też w żaden sposób wizerunku własnego kraju, jako miejsca powstawania oryginalnych, ciekawych, dobrych produktów.

Zobacz również

Jak zdać maturę i nie zwariować. Radzi psycholog z UJ. To już za kilka dni!

NOWE
Jak zdać maturę i nie zwariować. Radzi psycholog z UJ. To już za kilka dni!

Niezwykłe jezioro w Niemczech. Nie uwierzysz w historię jego powstania!

Niezwykłe jezioro w Niemczech. Nie uwierzysz w historię jego powstania!

Polecamy

Najlepszy sernik na spotkania w plenerze. Wystarczy zmieszać kilka składników

Najlepszy sernik na spotkania w plenerze. Wystarczy zmieszać kilka składników

Wysoka wygrana rezerw Wisły, Jawiszowice tracą dystans

Wysoka wygrana rezerw Wisły, Jawiszowice tracą dystans

Grał w Wiśle i Pogoni. Komu kibicuje w finale Pucharu Polski?

Grał w Wiśle i Pogoni. Komu kibicuje w finale Pucharu Polski?