Kraków przed Pekinem, Kairem i Buenos Aires
Kraków rozpoczął kampanię promocyjną w pięciu polskich miastach: Warszawie, Katowicach, Poznaniu, Gdańsku i Wrocławiu. Akcja ma zwrócić na Kraków uwagę gości prezydencji - eurodeputowanych, polityków, międzynarodowych delegacji i osób towarzyszących, którzy od lipca przylatują do Polski.
- Kampania ma zachęcić ich do odwiedzenia Krakowa, a także ugruntować wizerunek naszego miasta jako nowoczesnego, dynamicznego i przyjaznego centrum na mapie Europy, w którym historia i tradycja przenikają się z nowoczesnością - mówi Marcin Kandefer, dyrektor Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta.
Miasto promuje się na wielkoformatowych nośnikach specjalistycznych, typu scroll, na proporcach, kasetonach i tablicach podświetlanych, wykorzystując fotografie przedstawiające krakowskie zabytki: Zamek Królewski na Wawelu (fot. T. Sarna), wnętrze Teatru im. J. Słowackiego (fot. A. Rubiś) oraz fontannę Żaka Krakowskiego na pl. Mariackim (fot. T. Sarna).
Fotografiom nadano nieszablonową formę - zostały oprawione layoutem zaczerpniętym z facebooka: Like, Share i Love. Dodano również hasło/przekaz "Destination Kraków". Kampania bazuje na efekcie emocjonalnym, wywoływanym poprzez wykorzystanie skojarzeń, odnoszących się do najbardziej popularnych form komunikacji, jakimi są portale społecznościowe i powiązanie ich z wizerunkiem Krakowa. Akcja promocyjna Krakowa na lotniskach potrwa do końca sierpnia.
Zobacz też:
Bollywood znowu w Krakowie. Ruszyły zdjęcia do drugiej superprodukcji
Bollywood kręci się w Krakowie [wideo+zdjęcia]
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
Strefa Biznesu: Co z ofertami pracy sezonowej? Jakie stawki?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?