Kładka Bernatka w barwach narodowych
Kampania "Light it up blue" stanowi integralną część obchodów Światowego Dnia Autyzmu, który pięć lat temu ustanowiła Organizacja Narodów Zjednoczonych.
Światowy Dzień Autyzmu jest akcją ogólnoświatową. Kulminacyjnym punktem jest iluminacja świetlna w kolorze niebieskim na reprezentacyjnych budynkach i obiektach wielu miast świata.
Rok temu ponad 2 tys. budynków w 180 miastach 48 krajach na świecie zmieniło swój kolor na niebieski, jako gest solidarności z osobami z autyzmem. Wśród błękitnych obiektów znalazły się m. in. Empire State Building w Nowym Jorku, Pomnik Chrystusa Zbawiciela w Rio de Janeiro, Opera w Sydney i wiele innych.
Zobacz na MM:Wywiady | Serwis motoryzacyjny | Photo Day - plenery fotograficzne | Blogi | Zdrowie i uroda | Konkursy MM | MoDO | Inwestycje | Recenzje | Rowery |
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?