Według zestawienia, Kraków zdystansował zarówno Warszawę (436 tys. zł), jak i Wrocław (510 tys. zł), a także Lublin (586 tys. zł) oraz Poznań (728 tys. zł).
- Wysoką ocenę, według ekspertów uzyskały strony tych miast, które przykładają dużą wagę do rozwoju nowych technologii i ciągłej komunikacji z mieszkańcami oraz turystami - mówi Filip Szatanik z Biura Prasowego Kancelarii Prezydenta Krakowa.
Oficjalny miejski serwis internetowyistnieje od 1996 roku i od 13 lat jest nieustannie udoskonalany i poszerzany o nowe działy tematyczne, dostępne w czterech językach: angielskim, francuskim, niemieckim oraz chińskim.
Internauci znaleźć w nim mogą informacje z zakresu kultury, turystyki, inwestycji. Co więcej, według przeprowadzonej niedawno sondy, właśnie po aktualności i informacje kulturalne sięgają najczęściej.
- Niedługo zmieniony zostanie także layout i układ serwisu, aby odświeżyć i unowocześnić jego wygląd. Nowym źródłem promocji Krakowa oraz jego strony stały się ostatnio także portale społecznościowe, takie jak facebook, youtube, czy blip, na których Kraków także ma swoje profile - dodaje Szatanik.
Zobacz także: Kraków to guru na You Tube [wideo]
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?