Polacy awansowali do ścisłej czołówki w rywalizacji na najlepsze reklamy serwisu. Grafika Marcina Sikorskiego oraz Piotra Cebo znalazł się wśród 15 najlepszych prac z całego świata. O wyborze ich grafiki zadecydowało specjalnie wyselekcjonowane jury, które oceniało wartość estetyczną, związek z tematem, korzystanie z marki oraz oryginalność.
Czytaj: Anna Mucha opowie o trudach macierzyństwa w Galerii Kazimierz
Obecnie na stronie konkursowej odbywa się głosowanie na najciekawsze projekty. Grafika Polaków zdecydowanie prowadzi z liczbą ponad 10660 głosów (stan na 22 maja godz. 12.35.), podczas gdy inne propozycje mają po kilkaset głosów. Należy jednak pamiętać, że konkurs już się zakończył, a głosowanie internautów jest jedynie wyrazem poparcia dla danej pracy.
Marcin Sikorski zajmuje się projektami marketingowymi oraz prowadzi fanpejdż na Facebooku "Nagłówki nie do ogarnięcia". Natomiast Piotr Cebo z zawodu jest inżynierem geodetą, ale pracuje jako grafik.
Portal PornHub odwiedza każdego dnia 35 mln użytkowników.
Wyniki II tury wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?