Stworzyli kilkanaście stylizacji na grudzień, nad ich estetyką czuwała stylistka Barbara Kohlbrenner. Zdjęcia Zdjęcia wykonali Kasia Janyga i Wiktor Suskiewicz. Promować projekt zgodził się Artur Kapecki (92 tys followersów na Instagramie), Paulina Binko (modelka, 1600 followersów), Mikołaj Bazan (model, 1000 followersów) i inni.
- Zeszłej zimy nasze mamy kupiły nam maski antysmogowe. Na ulicy nikt ich nie nosił, więc my też nie zamierzałyśmy. Z jednej strony miałyśmy dosyć wdychania smogu, a z drugiej, zewsząd słyszałyśmy głosy, że maski są brzydkie, nikt ich nie nosi i do niczego nie pasują. Gdy raz na jakiś czas zakładałyśmy maskę, czułyśmy się inne, gorzej ubrane. „Co by było gdyby Michael Kors sprzedawał maski?”- zastanawiałyśmy się. Bez wątpienia nosiliby je wszyscy. W ten sposób narodził się pomysł wypromowania masek jako elementu mody - opowiada Zofia Smoleń z zespołu „Załóż maskę”.
WIDEO: Ze smogiem można walczyć. Oczyszczacze powietrza mogą usunąć do 99,97 proc. zanieczyszczeń
Autor: Agencja TVN, x-news
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?