Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kraków: na brak biletów skarżą się klienci i kioskarze. Pracowników MPK to dziwi

Małgorzata Stuch
Problemy z biletami trwają od kilku dni. 16 kwietnia wszedł w życie nowy cennik biletowy, ale już wcześniej pasażerowie informowali nas, że w kioskach brakuje biletów po "starych" cenach. W poniedziałek okazało się, że w wielu punktach miasta nie można dostać nowych.

- Bilety zawsze tutaj były, nawet gdy brakowało ich gdzie indziej - mówi pasażer Janusz Sidzina, który chciał kupić bilety w hipermarkecie przy ul. Bora Komorowskiego. - W poniedziałek czekała mnie niemiła niespodzianka. W okolicy jest mnóstwo przystanków komunikacji miejskiej, więc gdzie pasażer może dostać bilet.

Pracowników MPK to dziwi. - W ubiegłym tygodniu przekazaliśmy bilety do hurtowni, gdzie mogli nabyć je kioskarze. Była ich wystarczająca ilość. Na bieżąco można kupować bilety i dopłaty w automatach Krakowskiej Karty Miejskiej - tłumaczy Jarosław Sabat, szef marketingu MPK. - Wyjaśnimy także dlaczego zabrakło biletów w naszym punkcie sprzedaży w Krowodrzy Górce.

Codziennie rano najświeższe informacje, zdjęcia i video z Krakowa. Zapisz się do newslettera!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto